neděle 5. února 2017

Slunečnojasno....

Jsem musela využít. Už mne svrbily ruce, ale nyní mne bolí záda. A to jsem byla nezvykle nabalená, přes mikinu péřovou vestu. Jenže první práce po zimním spánku opravdu bolí.... Tak snad to rozhýbu.
Spirála potřebovala prokypřit a odplevelit. Okolo je ještě spousta bodláků, na ty zkusím octový domácí pleveložrout.
Kesynka se držela u mne, za to Chlapeček neustále někde " mailoval" ostatním pejskům. Vyfotit ho jsem nějak nestíhala. Však nyní už spí u mne na klíně, po tom náročném odpoledni....
 I jahody jsem odplevelila, ostříhala uschlé listy a prokypřila trošku.
Vydržely všechny, ty na plotě v truhlíkách a i ty, co jsem dala ještě do květináčů. Mám z nich radost..jsem na ně zvědavá, co z nich bude...
 I dva keříky ,koupené na podzim vydržely irskou " tuhou " zimu. přijdou asi do záhonu, a nebo ke dveřím dopředu, ještěpromyslím.
 Rostou a kvetou narcisky, i krokusy. Však jsem jich do záhonu dala snad sto cibulek...tak doufám, že ostatní také vyraší. Zatím hojně raší plevel, jak vidíte... takže už budu na záhonku častěji, pokud mi to počasí dovolí.
 Primulka z lonska taky rozkvetla, zůstaly jen dvě, tahle a jedna žlutá.
 Po práci venku mi přišlo vhod se něčím zahřát. Přece jen sluníčko svítí, ale nehřeje. Irské beefstew, které jsem dusila v troubě včera. Hovězí na kostky, mrkev, petržel ,cibule ,brambory na kostky, koření a troška vody. Báječné jídlo, maso se rozpadá jak dort!
A Close to you na mne. Nikdo nepřišel, tak jsem se musela vyfotit sama.   
Přeji Vám všem pěkný zbytek neděle, já jdu odpočívat ! Ještě nevím s čím, ale možná nahodím něco na jehlice...

6 komentářů:

  1. Teda Marcelko u vás už je jaro??.. Pošli prosím kousek k nám.. Tvé fotky mne opravdu jarně naladily.
    Už se také na zahrádku těším..Irská dobrůtka vypadá lákavě a šátek ti moc sluší.. Kesynku a Chlapečka moc pozdravuji a tobě přeji krásné dny bez bolístek. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zdeni, jen se bojím, aby to sem ještě nepřišlo.... Tobě také posílám moc pozdravů....

      Vymazat
  2. No tak jaro, to závidím ☺☺ Šátek vypadá moc dobře 😉😊

    OdpovědětVymazat
  3. Zavidim ty jarni kyticky v plnem proudu, at zada neboli:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, páni, vy máte jaro!!! Nádhera! Doufám, že tě nic nebolí! A to jídlo vypadá skvěle, mňam.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je jar!
    Tvoj záhonok z kamienkov sa mi moc páči:-)
    Ty umíš!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!