úterý 14. února 2017

Prostírání na stůl

Nejdříve jsem uháčkovala malou dečku, a pak našla igelitku přízí Anchor mercer crochet a zkusila k dečce uháčkovat prostírání na stůl.




Dva dny s háčkem a prostírání je na stole! V jemných pastelových barvách. Musím ale koupit nějakou 100% bavlnu silnější a zkusit prostírky z ní. Tahle je každá jiná, protože Anchor příze je síla asi jako nitě. Proto je podle síly odstínu každá dečka trošku jiná, i když některá je háčkovaná i ze tří nitek. Ale i tak je využiji ,třeba jako dečky, až si je uháčkuji z kvalitní bavlny znova. Venku poslední dny jen leje a leje a dost se ochladilo, tak mám času nazbyt... a někdy je potřeba vyměnit jehlice za háček. Krásný podvečer Vám všem a děkuji za komentáře k minulým příspěvkům!

8 komentářů:

  1. Pěkně se ti Marcelko daří. Já zatím stále třímám jehlice :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko moc krásně jsi tvořila. Ty barvičky jsou opravdu něžně krásné...U mne také změna,ale opačně. Po háčku jsem teď na jehlicích :-).Posílám mnoho pozdravů a pohlazení pejsánkům.Z♥

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, máš krásně prostřeno!!! mávám a hladím bafíčky!!!
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, moc se mi líbí! Ty pastelky evokují jaro, na stole vypadají moc hezky.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!