úterý 14. února 2017

Prostírání na stůl

Nejdříve jsem uháčkovala malou dečku, a pak našla igelitku přízí Anchor mercer crochet a zkusila k dečce uháčkovat prostírání na stůl.




Dva dny s háčkem a prostírání je na stole! V jemných pastelových barvách. Musím ale koupit nějakou 100% bavlnu silnější a zkusit prostírky z ní. Tahle je každá jiná, protože Anchor příze je síla asi jako nitě. Proto je podle síly odstínu každá dečka trošku jiná, i když některá je háčkovaná i ze tří nitek. Ale i tak je využiji ,třeba jako dečky, až si je uháčkuji z kvalitní bavlny znova. Venku poslední dny jen leje a leje a dost se ochladilo, tak mám času nazbyt... a někdy je potřeba vyměnit jehlice za háček. Krásný podvečer Vám všem a děkuji za komentáře k minulým příspěvkům!

9 komentářů:

  1. Pěkně se ti Marcelko daří. Já zatím stále třímám jehlice :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko moc krásně jsi tvořila. Ty barvičky jsou opravdu něžně krásné...U mne také změna,ale opačně. Po háčku jsem teď na jehlicích :-).Posílám mnoho pozdravů a pohlazení pejsánkům.Z♥

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, máš krásně prostřeno!!! mávám a hladím bafíčky!!!
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, moc se mi líbí! Ty pastelky evokují jaro, na stole vypadají moc hezky.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádherné prostírání :-) . Něco takového bych potřebovala na malý konferenční stolek do obýváku :-) . Nic na něm nemám a je takový holý. Na jídelním stole mám takové to klasické prostírání, aby se od jídla hned nezašpinil kulatý ubrus , který mám na stole :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!