pátek 10. února 2017

Nákupy v Dublinu

Včera jsem byla v Dental University Hospital na kontrole s dásní, ve které mi našli nějaký útvar před půl rokem. Vše OK, kontrola od včerejška za rok. Opět si pořídili fotografie mé ústní dutiny, aby mohli za rok porovnávat, zda je vše ok. Tak jsem si za tu cestu nejen busem, ale pěšky do nemocnice a zpět , musela udělat nějakou radost.
 Co jsem doma, moc se nekrášlím, ale protože bude jaro, dostala jsem chut se zase občas trošku namalovat, až půjdu mezi lidi....Navíc jsem zjistila, že některé produkty v mé kosmetické taštičce jsou letité a potřebují nutně vyměnit! Například řasenky se mají měnit maximálně za půl roku... A já tu moji mám snad dva roky. Tak už mám nové dvě.
A taky jsem viděla kouzelného keramického vítacího pejska. Toho jsem tam nemohla nechat!





Pořídila jsem si pudr a štětec , kleštičky na řasy, ze super levné kolekce Natural collection dvě řasenky, hnědočernou a černou, rtěnku, tvářenku , dva spreje s mýdlovou vůní od Vaseline, sponu do vlasů a dalšího PSA. A taky napsala pár pohlednic.... už letí... Tak se budu muset občas doma namalovat, abych zase přišla do cviku. Jen tak jemně, žádná divočina... 
A pejska vítacího dám před dveře... až v květináči vylezou modřence a  mini kosatce. Snad  cibulky nezmrzly a vylezou.... Přeji Vám všem krásný víkend a já beru tašku a jdu nakoupit potraviny. Ty jsou taky důležité, abych mohla něco upéct a dobrého uvařit!

7 komentářů:

  1. Marcelko pěkně jsi nakoupila.Vítací pejsek je krásný.Ale nejhlavnější je, že tvá kontrola dopadla dobře..
    Přeji vám všem moc krásný víkend a posílám mnoho pozdravů. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko, mávám za vodu - pejsek bude skvělý vítač - co na něj říkají ti živí? Jsem ráda, že kontrola dopadla bez ztráty kytičky:-) a nakoupila jsi dobře - hezký večer. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlapeček na něj štěká... Kesynka ho zatím ignoruje. Zatím je na parapetu vevnitř v obýváku. Mávám do dálky M.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že kontrola u lékaře dopadla OK. A také velká gratulace k dobrému nákupu. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!