středa 22. února 2017

Další prostírání a losování....

Prostírání z příze Drops Love you 8, 100% bavlna. Béžový a bílý obloučkový okraj.
Během deštivého víkendu jsem uháčkovala další prostírání, barvou se hodící k závěsům, které jsem si přivezla vloni od nás. To abych měla na střídání. K  této sadě jsem ještě upletla chnapky, které jsem nevyfotila... tak ty zase ukáži někdy příště. 
Slíbené losování se v sobotu mi v sobotu o půlnoci nepodařilo, jelikož jsem už po desáté "vytuhla" na sedačce, obložená z každé strany jedním hafíčkem a přikrytí jsme byli teplou dekou. Za to se moc omlouvám. V neděli ráno  tu byl u okna si popovídat Petr od naproti a tak jsem ho poprosila ,aby mi řekl číslo od jedné do patnácti. A on řekl  15. Srdíčko a dortíček -jehelníček vyhrává tedy Bohunka, která mi napsala také pěkné přání, jako Vy všechny ostatní! Moc Vám za gratulace k blogovým narozeninám děkuji  ! A prosím Bohunku, aby mi napsala na můj mail svoji adresu.  
Dopoledne jsem vyfotla ve chvíli, kdy ještě nepršelo  irský začátek jara. Na záhonku pomalu vylézají kytičky z cibulek, zasázených vloni. Ale každý den prší a tak  mi hodně mokrá zem ještě nedovolí, vlézt do záhonu a začít odplevelovat. Kéž by tento víkend vydržel bez deště. Už mi ta práce na zahrádce moc chybí. Ještě pořád prší několikrát za den.
Přeji Vám všem hezký zbytek pracovního týdne a děkuji ještě jednou za Vaše milé komentáře ! 

4 komentáře:

  1. Marcelko, prostírání je nádherné, jsi veliká šikulka.
    Na zahrádku se taky moc těším,tady také stále prší, chvílemi i leje bych dnes řekla, ale ještě všude máme kupy sněhu.
    Výhra mě moc potěšila. Sousedovi vyřiˇd veliké díky.
    Usnout pod teplou dekou s dvěmi živými topítky z každé strany.. to je krásné, to bych brala též:-)
    Krásné dny, Marcelko.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, tvé háčkovánky jsou pokaždé hezké. Jaro, jak já se na něj těším a zahrádka taky volá, prší i u nás. Měj se hezky a email jsem poslala. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, krásné prostírání a zahrádka už ti krásně ožívá. Budeš to mít určitě moc krásné. Bohunce k výhře gratuluji! Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko tvé háčkované prostirky jsou nádherné. Moc se ti povedly šikulko. Blahopřeji Bohunce k výhře a posílám mnoho pozdravů tobě i pejsankům. Z❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!