čtvrtek 16. února 2017

4. narozeniny....

blogu jsou právě dnes. Je to čtyři roky, co jsem s vydatnou pomocí Ajky - na dálku- založila můj blog. Za ty čtyři roky se toho v mém životě tolik událo, začala má nemoc, rozrostla se má domácnost o Chlapečka a Kesynku, dostala jsem domeček, syn žije v partnerství po krásném obřadu, druhý koupil dům... a mnoho dalších událostí, které se mnou prožíváte i Vy , moje čtenářky blogu. 

                                             A já Vám všem za to  děkuji !!!

Za Vaše návštěvy mého blogu, za milé komentáře, za podporu a taky za Vaše maily a balíčky , které mi vždy udělají velkou radost! Díky Vám jsem se po letech vrátila k tvoření a našla tak znova velkou lásku  - tvoření a relax s jehlicemi či háčkem, s dobrým pocitem, když mnou vytvořená věc učiní někomu radost.

A tak pojdme slavit... dobrá kávička a malý dortík jistě potěší občas  každou z nás . A proto jsem dnes od rána háčkovala dortík. Jehelníček, který udělá, doufám... radost některé z Vás. A také srdíčko, podložka třeba pro hrnek s kávou. Losovat budu v sobotu o půlnoci, aby se dostalo i na ty , co nemají v pracovním týdnu na blogy čas. 





Přeji Vám všem krásný čtvrteční podvečer a těším se, že se tu budeme dál potkávat!

16 komentářů:

  1. Marcelko,velká gratulace k narozeninám blogu. Přeju, aby Ti přilášel radost z tvoření a navázání dalších přátelství. Hlavně Ti přeju zdraví a pohodu. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, gratuluji tvému blogu k narozeninám. Přeji ti krásné tvoření, mnoho virtuálních přátel zde na blogu a taky pevné zdraví. Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marcelko moc gratuluji.A tvému blogu ze srdíčka přeji mnoho krásných příspěvků a mnoho spokojených čtenářů..Mezi které patřím i já a jsem šťastná, že se tu spolu můžeme setkávat. Je mi tu krásně. Přeji ti mnoho zdravíčka a Chlapečkovi a Kesynce také.. Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, tady u tebe je moc fajn! Ráda sem chodím relaxovat a moc ti ke 4. narozeninám přeji, ať se ti daří a ať ti blog přináší radost. Vždyť proto se s tím píšeme a fotíme, že jo? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, moc gratuluji a taky moc ráda sem k Tobě na blog chodím. Přeji ti krásná další blogová léta a hlavně hodně moc zdravííí!!!!Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, to už to je tolik let? Tak ať se Ti v blogovém světě daří i nadále. Jsem ráda, že jsem Tě poznala, i když jenom virtuálně - tak třeba se to změní:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Teda to to uteklo! Moc gratuluju, žes vydržela!

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší do dalších blogerských let🌸🌼🌸Radana

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, gratuluji tvému blogu, tobě přeji hodně zdraví a pohody ve tvém domečku,chlupáčkům posílám podrbání. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko, tak to moc gratuluji k výročí :-)) Taky k tobě ráda chodím, i můj blog bude mít letos čtvrté narozeniny, ale až v srpnu :-) Přeji ti mnoho krásných dalších tvořivých let :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko, paráda. Přeji tobě i tvému blogu krásné narozeniny.
    Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne narodeniny a do ďalších rokov veľa nových tvorivých nápadov a síl na ich uskutočnenie ♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. Nejsem blogerka , ale ráda k Vám chodím na relax a taky kvůli pejskum. Jste neskutečně šikovná , Vaše pletené a hackovane tvoření se mi líbí. Mějte se moc hezky a přeji hlavně zdravicko Vám i pejsankum .Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Marcelko, máš pěkný blog a krásně tvoříš! Mimochodem ten dortík je moc hezký :) Přeji Ti další pěkné blogové roky a spoustu nápadů na tvoření! ♥ Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcelko,
    velikou gratulaci posílám,
    své díky k tobě vysílám.
    Velký dík směřuji k tobě,
    hodně štěstí v každé době.
    Veliká jsi šikulka,
    co nesedla si do kouta,
    co radost přes blog rozdává
    a odvahu nám dodává.
    Krásné blogové narozeniny.
    Bohunka zavináč naiser tečka cz

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za pohlednici z Dublinu. Napsala jsem email, snad to nespadlo do spamu. Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!