středa 25. června 2014

Výzva u Janky 33, co jsem poslala já....

Tašku, kterou pro mne ušila Marcela a doletěla za mnou do Irska, jsem Vám již ukázala. Dnes vám ukážu, co jsem pro Annu do Prahy, utvořila já. Anna zrovna ten týden měla promoci na UK , protože zdárně dokončila tzv. Universitu třetího věku. Ještě jednou jí tímto gratuluji a má můj hluboký obdiv. Já jsem čekala s příspěvkem takto dlouho, protože  jsme byly domluvené, že si Anička do tašky došije sama podšívku a že vám pak ukážu obě verze tašky, protože Anna možná sundala i ucha, která jsem k tašce dala já. Ale fotky dodnes nedorazily, tak se Vám pochlubím se svou verzí.
Má hotová taška, Anna mi napsala, že se jí líbí, ale že možná ušije stejná ucha, jako bude látka podšívky.
Taška je byla poslaná bez podšívky, já bych ji šila v ruce.
Ve výrobním procesu...
Tento batůžek jsem měla uháčkovaný ještě než mi odepsala Anna na můj mail, po přečtení, že je důchodkyně, jsem uznala, že pro ni musím vytvořit spíš kabelku, než tento sportovní batůžek.


Už se těším na galerii u Janky 33, kde budou všechny tašky pohromadě. Jance ještě jednou velký dík za skvělou akci a její organizaci.

13 komentářů:

  1. Taška je nádherná a ty ucha se mi taky moc líbí :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Taška je krásná, moc se ti povedla! a ta ucha jsou parádní, rozhodně bych je neměnila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, taška je moc krásná a jsi velmi pozorná, že si neposlala ten batůžek :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, moc hezká taška .... mě tato akce unikla. Až teď koukám, co jste tvořily.
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelo, tak to je paráda. Moc krásná kabelka, jsi šikula.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, taška je moc povedená. Ta tvoje ucha jsou super, já bych je nechala.
    Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marcelko, jsi šikulka a líbí se mi taška i baťůžek:-) mávám za vodu a přeji hezké dny ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Je prekrásna tak ako je...ucha tiež. Maš veľky vkus, pači sa mi.

    OdpovědětVymazat
  9. Taška se mi líbí i ta ucha se k ní dobře hodí, neměnila bych je. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Marci jsi háčkovací šikulka!

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za pochvaly, díky neustálým spamům v komentářích , jsem byla nucena nastavit ověření komentářů. Snad to pomůže, již jsem z toho množství spamů denně byla docela neštastná.

    OdpovědětVymazat
  12. Kabelka je velmi pěkná! Povedla se Ti!
    Mám už skoro měsíc doháčkovanou kabelu a chybí mi "úchyty" :-). Líbily by se mi ucha co jsi použila Ty. Kde se dají koupit?
    Ivi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tady v Irsku je moc málo obchodů galanterie, můj nejbližší je asi 35 km, proto, když jsem tašku háčkovala, obcházela jsem Charity shops, tzv. sekáče u nás, tam koupila kabelku s těmito uchy a ustřihla je. Třeba někde v secondhandu narazíš také na nějakou kabelu s uchy, co se budou hodit. A těším se pak, až nám ji ukážeš.Marcela

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!