sobota 14. června 2014

Psí život...lapená do sítě...

Sedm ráno. Minimálně dvě tlapky ,škrábající můj obličej. Divoké tance dokola na koberci, po mém namáhavém zvednutí z postele. A veliký údiv, že to já jdu na toaletu. Rychlý převlek a šup na dvůr. Po návratu opět tanečky, žádný kafe černý, pěkně konzerva, nejlíp Chicken with vegetables. Dvojí mlaskání, Kesyna misku vyprázdní rychlostí střely, Chlapečkovo vrčení, jak si hlídá svoji porci. Kesynino doufání, že přece jen zbyde. Nezbylo, svou porci uvrčel a sežral. Moje snídaně. Dva psi na zadních tlapkách tančí opět tanec. Vyčítavé pohledy směrem na můj talíř. Sýr a šunku nám dej, dej si tmavý chleba, vidím z jejich očí. Povely: " na místo a do boudy!" ignorovány. Dvojitě. Po dvojité snídani opět tanec u dveří. Tak šup na dvůr. Po návratu -šup na klín. Oba, na můj. Opět vyčítavé pohledy, neháčkuj, musíš hladit. Jsou to miláčkové. Příští život chci být pes. Můj vlastní. Zjištění, že mne bolí za krkem z nepřirozené pozice háčkování sítě. Včera, s Chlapečkem na klíně, po celou dobu. Ruce skoro ve výšce. Ale i tak je hotová, přes sobě daný slib, že už opravdu s kreativitou končím a jdu spát. Ještě řadu, už jen dvě.. ucha a je na světě. Díky Lucii a jejímu komentáři, vzpomínka na blog BUDU DUB a jejich návod na sítovku.
Zpracovány zbytky Elian Nicky, odpoledne jsem začala , ve dvě v noci doháčkovala.
Zátěžová zkouška. psí konzervy
Ucha můj vlastní návrh , třikrát sto očí řetízek, počtvrté dvacet očí nahoře obháčkované tři řetízky
Kesyna zkouší, zda přece jen má židle není lepší než postel. Chlapeček smutně kouká, kam že to dávám ty konzervy ze sítovky. A zase tanec... obojky a půjdeme ven. Než začne pršet, pak je totiž chytám a nosím na dvůr. Po první kapce, co na oba kápne , se úprkem vrací ke dveřím mého bytu a zmoklá jsem jen já. Krásnou sobotu Vám všem.

6 komentářů:

  1. Marcelko, krásný článek a ta oddanost v psích očích:o))..navíc já si úplně představila, jak se háčkuje s rukama ve výšce..:o)..ale síťovka se Ti opravdu povedla..Krásný víkend...tady už také prší..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko, také bych klidně byla v příštím životě psem:-) a klidně i u tebe:-) a u nás by to bylo také fajn. Síťovka se ti moc povedla - mám také zbytky, ale netuším, zda jich je dostatečné množství. Jdu zase něco dělat, udělala jsem si svačinovou pauzu. ahoj a hezký víkend Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Marci užíváš si:-)))
    Síťovka jasně že supr!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko ty jsi s tím háčkováním jako blesk. A jinak psí život je krásný. Tedy alespoň takhle hýčkaných mazlíčků. To bych si taky nechala líbit. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko super príspevok, krásne si to napísala celkom Ti rozumiem, aj ja by som chcela byť v ďalšom živote môj pes :-)) aj háčkovanie poznám na klíne so psom :-) Ale čo musím veeeľmi vychváliť je tvoja sieťovka...proste skvost a krásna prácička, ta sa ti ale podarila a závratna rýchlosť jej stvorenia vyráža dych :-) Pozdravujem Ťa krásne a prajem príjemny nový týždeň.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!