čtvrtek 12. června 2014

Ušila mi tašku.....

Marcelka pro Marcelu. Až jsem se smála, když mi od ní přišel mail. Jmenovala se za svobodna jako já. Marcela Nováková. To je náhoda, že? Ona se přihlásila do výzvy u Janky 33 stejně jako já a byla Jankou vylosovaná, aby pro mne tvořila. Taška se jí moc povedla, má stromy, moc se mi líbí a děkuji Marcelce za super překvápko a Jance za skvělou akci.
Na tašku Marcela napsala i její věnování pro mne. Moc hezké přání, že? Udělala mi tím radost.
Byla jsem fotit na dvorku a musela Vám vyfotit kytičku, pnoucí se na zdi. Můj aparát není moc dobrý, kvítka jsou ve skutečnosti blankytně modrá.
I tyhle krásky tam mám, připomínají mi procházky z dětství s rodiči do parku, za kterým cestou k cyklistickému stadionu bývala louka plná kopretin. Dnes je tam zahrádkářská kolonie
U focení mne hlídali Kesyna a Chlapeček, které mám od včera na týden na starost. Irská rodina, kde pečuje Gábina o 90ti letou Brigitte odletěla na týden na dovolenou. Gábina se tam tedy přestěhovala , aby o Brigitte mohla stále pečovat a protože její dvojčata mají zkouškové období, nabídla jsem, že si hafany zase na týden vezmu. Bude mi s nima dobře a jim u mne taky! Přeji vám všem krásné letní dny, nejlépe někde v chládku u vody a příště Vám ukáži, jakou tašku jsem háčkovala pro Annu z Prahy já. Anna již tašku má, ale ještě do ní bude všívat podšívku a možná i vymění ucha, tak mi slíbila poslat fotku a já Vám pak ukáži obě podoby tašky.




8 komentářů:

  1. tak to sa podarilo....
    taška je perfektná...jana

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsi pěknou tašku. Je to povedená akce. Trochu nestíhám, tak jsem se raději nehlásila. Ale tyhle akce mám ráda. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekná taška taká veselá, letná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si to hlídání užij! Dnes jsem viděla paní, která nesla věci jenom v síťovce. Strašně se mi to líbilo. Já bych háčkovanou tašku určitě nepodšívala, je to teď ohromná móda!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná taška Marci, ten nápis je supr:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám radost, že se ti líbí! Posílám pozdrav za moře, k odpovědi na mail se teprve dostávám :-). m.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní taška Marcelko, těším se na tu tvou.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko taška je super a shoda jmen taky. Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!