neděle 1. června 2014

Citronové pletky

Návod jsem našle zde:http://www.vlnenesestry.blogspot.cz/
Název šátku je CITRON
Začala jsem plést před mým odletem, spotřebovala klubka Aranu Tweed s padesáti procenty vlny z mé syslírny. Je veliký a hřeje super. Bude dobrý, až se zima zeptá, co jsem dělala v létě!
Závěrečný volánek měl 548 ok, byla to fuška, to vám povím. A už koukám  na různé návody ,do čeho se pustím dál. Mám již hotovou i tašku, která v úterý poletí do Prahy k Anně, kterou mi vylosovala Janka v její výzvě "Ušij mi tašku..." a pryč s igelitkama, ale tu Vám ukážu až do Prahy doletí. Anička si do tašky bude sama šít podšívku, jelikož já bych ji tu celou šila v ruce. Krásný zbytek neděle Vám všem, tady je zítra svátek, takže já mám prodloužený víkend.

18 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko - "citron" se ti moc povedl, líbí se mi barvičky, které jsi vybrala. Budu se těšit, co vybereš na další tvoření. Užívej si svátečního dne. Ahoj a mávám a mávám - Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzko, zatím si dávám oraz, ale hledám ,co bych dalšího tvořila. Mávám... M.

      Vymazat
  2. no teda...to musela byť fuška...a je nádherný...

    OdpovědětVymazat
  3. To sis mákla Marci:-) Ale vypadá parádně!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, ty jsi šálová přebornice! Počet ok je neuvěřitelný!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelo 548 ok to muselo byt nekonecne ale vysledek je moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to nekonečné jedna řada přes půl hodiny pletení, nejde mi to rychle.

      Vymazat
  6. Moc se Ti povedl. Kdysi jsem hodně pletla, ale 548 ok jsem určitě na jehlici nikdy neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upletla před třiceti lety jeden svetr a nyní šátkuji.Taky bych nevěřila, že tohle dokážu.

      Vymazat
  7. Marcelko,
    šál je luxusní a těch 548 oček- tééédy!!
    měj se krásně
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko nádhera. Teda u toho volánu s tolika oky by mě asi přešla veškerá legrace. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malý se mi tak nelíbil, jsem vysoká a celá tak nějak velká, musela jsem uplést větší.Díky Leni.

      Vymazat
  9. Marcelko, šál je luxusní. A těch oček, jsi šikula. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Citrón je krásný, moc hezké barvy...ukončování šátků je dlouhá zábava, znám:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!