středa 12. února 2014

Překvapení pro Vás....

Růženec z křištálu pro štěstí pro jednu z Vás
Doufám, že se Vám dárky líbí !
Andílek pro štěstí pro jednu z Vás
Na parádu šál pro jednu z Vás
Do komentáře mi napište, který z dárků je Vaše přání
Slíbila jsem Vám překvapení...zde je! Ani nemohu uvěřit tomu, že 16.února už je to rok , co vznikl tento můj blog. Včera v noci jsem se v něm vrátila na začátek a četla. Za ten rok jsem poznala spoustu z Vás, i když některé jen virtuálně, ale měla jsem to štěstí i mluvit po telefonu třeba s Rosou , od které mám kabelku, pravidelně si píši a někdy mluvím se Zuzkou, moc ráda jsem ji poznala,  viděla se s Lucií, díky které mám co číst, mám nádherné deky a polštářky díky Andrejce , Věrka mi poslala balíček ze semínky, Katka mi poslala andíla, jen tak...pro štěstí! Zúčastnila jsem se moc pěkných Výměn, ve kterých jsme si navzájem vyráběly dárky a potěšily jedna druhou, napekla jsem a uvařila díky Vašim blogům spoustu dobrot, které taky mimochodem mohou za mou mírnou nadváhu a načerpala moře inspirace v háčkování, začala díky Vám znova plést, přečetla spoustu zajímavých příběhů a reportáží (že Ajko?) z Vašich slavnostních a i všedních dnů a na oplátku Vás nechala nahlédnout do mých Všednodenností. Rozšířila si znalosti o filmové tvorbě, knihách, divadlech nejen díky Aranelce, vím i něco málo o designu, keramice a drátkování. Také občas uronila slzu, nad situacemi, které občas zažíváme každá z nás a přesto i ty někdy svěříme tomuto světu virtuálních přátel. Jsem tu s Vámi moc ráda, hlavně i díky tomu, že jsem zde v cizině víceméně sama. Vážím si vašich komentářů a hodně mne povzbuzovaly během mého studia vloni, nemohla jsem přece napsat na blog, že jsem neuspěla! I vy máte tak trochu na mé práci podíl. Připravila jsem pro Vás dárky- tři z Vás vylosuji 16.2. Pokud se chcete stát mou čtenářkou, budu ráda, ale není to podmínkou. Děkuji za vše, co jste mnohé z Vás do mého života přinesly!
Možná ještě poprosím, zda je možné mi napsat, co bych měla na svém blogu zlepšit. 

                                                         Hodně štěstí Vám všem!
                                                                   
                                                                   Marcela

37 komentářů:

  1. Asi budu 1. kdo ti tu napíše.A to jen z toho důvodu,že jsme v každodenním kontaktu přes skype.Jsi úžasná ženská,moje nejlepší přítelkyně,se srdcem na dlani.Vážím si Tě,protože v životě jsi dost zkusila a zažila špatných věcí,ale přesto jsi člověk,který na život nezanevřel.Samozřejmě,byla bych nejradši,aby jsi byla v Čechách a u mě na blízku.Život to trošku zařídil jinak,ale já se DOČKÁM...a vrátíš se zpět.
    Přeji Ti,aby jsi dárky rozdala stejně skvělým lidem,jako jsi Ty.Jsou krásné a věřím,že určitě udělají radost.Mám Tě ráda :-) Zdenka Louny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mi dáváš, už mám zas plný oči slz. Taky bych byla ráda doma, ale ty víš, někdy je všechno jinak a vždy to něco přinese. Zkušennost, radost ,poznání třeba i sama sebe, ale i smutek a stesk. Zdeni, díky za Tvá slůvka, moc mne dojala a potěšila! Taky Tě mám ráda a díky za všechno!

      Vymazat
    2. Já vím,zlato..... :-) :-) :-)

      Vymazat
  2. To je opravdu krasne prekvapeni.Po precteni komentare od tve kamaradky jsem mela slzy v ocich i ja,mas opravdovou kamaradku.Ja k tobe jeste tak dlouho nechodim ale jsem rada ze jsem te nasal .Preji tvemu blogu hezke prvni narozeniny a tobe hodne hodne kreativnich napadu a zkusenosti nejen na blogu ale i v kazdodennim zivote.Darek nevybiram protoze vim ze postovne je potvora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello na poštovné nehledím, u dárků to nejde přece! Klidně napiš, který by sis přála !

      Vymazat
  3. Marcelko, to je krásné překvapení.
    přeji blogu krásné narozeniny. Já jsem se ke svému zatím ještě neodhodlala, snad někdy.
    a na blogu bych neměnila nic, každý má svoje, je tu hezky.
    přeji krásné dny Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelka....prajem vela inspiracii pri tvorbe blogu a neh ti to vydrzi veeeelmi dlho :) Darceky su krasne, a ako pises mame napisat co sa nam paci...tak mne sa velmi paci ten anjelik...kedze ja som taka anjelikovska :), pa a prajem vsetko dobre, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marcelo,

    děkuji Vám za vaše psaní, vždycky mě dojme, jak jste pracovitá, na kolik lidí v dobrém myslíte, co všechno jste se naučila. Je mi to povzbuzením, že takovíhle lidi vůbec existujou. Dneska mě Vaše vděčnost za nové známé teda rozbrečela. Vím, že jste mladá, ale mám pocit, jako když jsem přišla k pohádkové kmotřičce.

    Díky- Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko i Vám budu držet palce při losování a děkuji!

      Vymazat
  6. Marcelo milá, nic nezlepšuj, zůstaň svá. Nejhorší je, když se člověk začne nějak stylizovat a vyprchá ta osobnost. Přeju hodně hezkých článků, časáky pošlu příští týden, ještě lovím tak jeden dva zajímavé, abys měla opravdu zajímavý čtení. Pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie,krásně řečeno!! A dobré je na tom to,že ona se nezmění,je to totiž,,boží človíček,, a super baba :-) :-)
      Pozdrav od taxi Zdenky...Louny

      Vymazat
    2. Lucie díky moc, už se těším na čtení a držím palce při mém losování! Jo a taky díky za radu!

      Vymazat
  7. Ahoj Marci!
    Blogování opravdu hodně dává a přeju,aby to tak u tebe bylo i nadále!
    Moc zdravím a mávám do dálky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani však k Tobě jsem chodila jako k úplně první na blogy, našla Tě přes háček! Držím palce i Tobě a dík!

      Vymazat
  8. Marcelko, páni, to už je rok jo? Tak to uběhlo jako voda. Jsem moc ráda, že jsem tě mohla poznat. Přeji ti, aby i následující roky byly pro tebe inspirující a tvořivé, neboť je na co se dívat stále. Hodně štěstí. Velké obejmutí. Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obejmutí, super! Letí to Ajko jako voda, díky a hodně štěstí při losování i Tobě!

      Vymazat
  9. Marcelko, gratuluji k nadcházejícím prvním narozeninám Tvého blogu.
    Pokračuj ve stejném duchu, nic neměň. Je nás hodně čtenářek, které se těší na další článek o Tvém životě a tvoření za mořem.
    Přeju Ti hodně štěstí a dobré kamarádky blogerky. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie díky moc za to, že se těšíš na mé články a držím palce!

      Vymazat
  10. Draha Marcelko, v prvom rade gratulujem ku krásnej 100vke :-) A komentárik od tvojej kamošky ma tiež dojal až k slzam. O bože ďakujem aj ja za to, že existuje niečo take ako naše blogy :-) musím sa aj ja pochváliť že som tu na blogoch našla fantasticke kamošky a dokonca jednu priateľku. Je to prekrásny pocit a zároveň pomoc na obe strany. Priateľstvo a vôbec aj kamarátstvo je veľmi dôležite, tiež som si v živote toho užila dosť a keď mi bolo pred rokmi najhoršie mala som si o tom s kym aspoň porozprávať a tak sa podeliť o starosť. Dáška povedala...keď sa somnou podelíš o radosť bude dvojnásobná a keď sa podelíš o starosť bude polovična. Tak sa teraz delíme :-)) je to fajn. Prajem Ti Marcelko veeeeľmi veľa priateľov a šťastia, si fajn. Keby sa náhodou na chvíľku šťastie unavilo a sadlo si na mňa, želala by som si ten ruženček :-) Krásne dni prajem a veľa inšpirácie do tvojho krásneho tvorenia. Cmuk. Marienka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však taky krajka čeká, co kdyby náhodou, neboj i kdyby nesedlo štěstí zde na tebe, krajka doletí! A díky za ta upřímná slova, držím Ti palce při mém losu!

      Vymazat
  11. Milá Marcelko, i já se připojuju s gratulací k prvnímu výročí. A jsem moc ráda, že jsem Tě díky jedné výměně poznala. To Tys mě konečně "dokopala" k vlastnímu blogu:-) A i když často nenapíšu, sleduji Tě, mám radost z každého Tvého příspěvku, držím palce ve všem, moc na Tebe myslím. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu, tak to mám Jani radost velikou, že máš blog díky mně! A taky za to, jak na mne myslíš. Hodně štěstí!

      Vymazat
  12. Milá Marcelko, zdravím a mávám do dálky. Také jsem moc ráda, že se naše cesty v tom obrovském blogovém světě protnuly a že se můžeme i na dálku setkávat. Připravila jsi moc krásné dárky a chtěla jsem ti napsat komentář a zároveň tě poprosit, nezařazuj mě do slosování - už od tebe krásné dárky mám a chtěla bych nechat větší šanci ostatním. Musím se přiznat, že mi psaní či povídání s tebou dodává hodně energie a moc mi pomáhá:-) To je ta nelepší odměna pro mne:-) ahoj Zuana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, respektuji Tvé přání a díky! Však na skypu čekám až na mne blikne, žes psala. I mně to dává mnohé, věř mi! Taky na Tebe nyní moc myslím, doufám , že vše dobře dopadne! Mávám oběma a těším se na naše další psaní a povídání! M.

      Vymazat
  13. Marcelko jsi zlato ♥ Přeji vše nej k prvním narozkám:-)
    Stejně jako Zuzku mě prosím nezařazuj do slosování, už mám od Tebe krásné vánoční přání ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, co mi to děláte? Děkuji za přání a je mi líto, že se také nechceš dárkování zúčastnit. Ale respektuji to. Měj se moc hezky a díky za připomenutí "Sloního žrádla" M.

      Vymazat
  14. Milá Marcelko, děkuji za pozvání do Tvé soutěže. Předně přijmi gratulaci k Tvému blogovému výročí. I já jsem si nedávno, když jsem se na chvíli zastavila, resp. byla zastavena, četla svůj blog...uvědomila jsem si, jakou cestu člověk ujde... co změní či co ho změní...kolik dobrých duší potká...kam se posune...a to všechno i díky blogu... těší mě, že i ty můžeš prožívat tyto kouzelné pocity...Měj se krásně... andělíček je nádherný...nevím proč jsem si okamžitě vybavila moji Carolinku :-) Pá Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Věrko, píši si tě do seznamu-andělíček. Je na klopu, na šroubek. Třeba na sako a nebo rolák. zdravím Tě i Carolínku! M.

      Vymazat
  15. Milá Marcelko! Napsala si to moc krásně. Vyjádřila si pocity nám mnohých., které jsme blogy zakládaly s určitou nadějí a touhou o sdílení a vlastně jsme ani netušily, co radosti, souznění, přátelství nám to přinese.
    Přeji ti všechno dobré, a nejen v životě blogerky .Ať se ti daří vše, co si přeješ a chceš.
    Moc tě zdravím, Helena

    PS: a ty dárky jsou opravdu skvostné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Helenko, jsem ráda, že se ti dárky líbí. Držím palce při losu! A také zdravím! M.

      Vymazat
  16. Přeji krásné narozeniny. Aby nové recepty chutnaly, návody byly akorát polopatické, příze aby se nežmolkovala a vůbec, hlavně spokojenost.
    Je radost moci se pochlubit se svými maličkostmi a obdivovat to od ostatních.
    Tak ať se tě radost z blogování drží i kvůli nám, čtenářům:).
    Karolina
    PS: dárečky jsou nádherné a mě se nejvíce rozzářily oči nad šátkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Karolí, zrovna pletu druhou špičku ( asi podesáté) Tvé únorové výzvy. A díky Zuzčině vysvětlení onečně pochopila. Těším se , až šátek doděláme společně! Určitě tu pak najdeš foto. A píši si Tě do seznamu! Marcela

      Vymazat
  17. Krásné narozeniny !!! Marcelo a nic neměň. Piš příspěvky pro sebe ony ty prima dušičky si tě najdou a bude jim tvoje tvoření a myšlenky dělat velikou radost. Z některých ...a to mluvím ze svých zkušeností jsou časem opravdoví přátelé z masa a kostí. Je to báječná věc to blogování :o)
    P.S. růženec z křišťálu mě ...ač nevěřící...oslovil. Přeji krásnou neděli :o)

    OdpovědětVymazat
  18. Marcelko, to je krásně napsaný článek, milá hladivá slůvka, co člověka dokáží potěšit ještě pěkně dlouho. Posílám blahopřání k prvnímu výročí a těším se na spoustu dalších let, co budu chodit nakukovat :-)
    Pa Slávka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!