středa 19. února 2014

Andělské přání


Od 31.1.2012 jsem Dobrým andělem. Mé kamarádce  tehdy zemřel jediný syn na rakovinu a ona se stala Dobrým andělem a následně začala pravidelně přispívat  i já. Tato organizace pomáhá rodinám s dětmi, které touhle zákeřnou nemocí onemocněly. Jistě tuto nadaci znáte.
Dnes jsem si přidala do přátel na FB paní Hanku Růžičkovou, kterou jsem poznala na Fb  díky Anýzovce . Hanka je zakladatelkou a ředitelkou v Centru dobré vůle, které pomáhá rodinám s postiženými dětmi. Přidávám odkaz: CDV :: Centrum dobré vůle. 
Psaly jsme si s Hankou a já se chtěla dozvědět víc o její nadaci , poslala mi odkaz a já se začetla. Mimo jiné jsem našla na webových stránkách odkaz na blogařku Kačku, která měla nyní v únoru třetí blogové narozeniny a má ke svým blogovým narozeninám přání. Pomoci klientce paní Hanky. Na svém blogu popisuje příběh maminky Magdy. Magda má dva syny , mladší je těžce tělesně postižený. Je s chlapci sama a nyní 5.února po čtyřech chemoterapiích absolvovala operaci. Ano, ona sama onemocněla rakovinou. A Kačka na svém blogu vyslovila přání...nejen hodně zdraví pro paní Magdu a jejího syna, ale chtěla by na konto CDV pro paní Magdu a její syny vybrat částku 100 000,-kč, aby se mohly poprvé všichni společně plus asistent či asistentka pro jejího syna,podívat k moři. K dnešnímu dni se našlo moře dobrých lidí a je vybráno 69.000,-kč. Přidávám odkaz na Kačky blog, přečtěte si prosím celý její příspěvek, její bratr dal na účet CDV pro paní Magdu například dvacet tisíc korun. I já se rozhodla přispět a chci Vás poprosit, kdo můžete, pomoci i třeba malou částkou, kapka ke kapce a maminka s dětmi zažijí něco, na co budou třeba zbytek svého života vzpomínat!Přečtěte si prosím u kačky na blogu celý příběh:

http://kackazvykacka.blogspot.cz/2014/02/muj-blog-ma-zase-narozeniny-treti.html

To je mé dnešní andělské přání, pomoci tam, kde je potřeba a tímto si moc přeji, aby nás bylo víc a děkuji předem těm, co se rozhodnou pomoci. 

Pokud se rozhodnete přispět jakoukoliv finanční částkou aby život paní Magdy byl veselejší, můžete tak učinit na konto Centra dobré vůle , ti co podnikají, mohou dostat i sponzorskou smlouvu a potvrzení o finančním daru . Variabilní symbol pro paní Magdu jsou 1111, protože je jednička , jak vše zvládá a číslo účtu je: 2223331/0100. Mějte se krásně a díky Vám za přečtení mého andělského přání!

1 komentář:

  1. Bohužel, z vlastní zkušenosti vím, že život není jen o radostech... Ta beznaděj a bolest je někdy k neustání a je báječné, že jsou takoví lidé jako ty Marcelko, kteří pomáhají tu tíhu unést.
    Moc si všech těchto lidí vážím!
    Posílám srdečné pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!