pondělí 17. února 2014

Losování dárků

Před půlnocí jsem zkontrolovala blog, zda nepřibyl nějaký komentář a připravila losování dárků. Zuzka a Ajka si přály nezúčastnit se losování a dát druhým větší šanci k výhře. Respektuji to!
Všechny jsem napsala, nastříhala obdélníčky , zabalila a losovala. Jsem tu sama, jak víte a tak mi nemohl nikdo pomoci.

Tradááááááááááááááááá máme výherkyně.
Helenka z blogu "Helen's Home Helen's World získává růženec, Marie z blogu "makra patchwork" šátek a Zuzka z blogu "zcdl" andílka. Ona si ho i přála a asi moc, když jsem ji vylosovala jako třetí. Moc Vám všem děkuji za krásná a upřímná přání  a prosím výherkyně zda by mi na můj mail macekie@email.cz neposlaly své adresy, co nejdříve, aby dárky mohly letět a udělat Vám radost!
Všem Vám přeji dobrou noc a klidný týden ! A já tímto začala druhý rok blogového psaní ....... Marcela

12 komentářů:

  1. Gratuluji vyherkynim ke krasnym darkum. A tobe preji plno dalsich krasnych prispevku v druhem blogovem roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Eli, včera jsem četla Tvůj blog, je v něm spoustu zajímavého. Měj se krásně!

      Vymazat
  2. jupiiiii jupiii jupiii :) vyhrala som krasneho anjelika...tak moc som si ho priala...dakujem za zlate rucky :) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, páni, ty tedy umíš udělat z pondělí svátek! Mám obrovskou radost, nechce se mi ani věřit, že jsem měla takové štěstí!
    Moc děkuji, mail bude následovat a přeji pohodový večer a krásné dny!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já mám radost, že jsem ji udělala Tobě Helen, už mám obálky zítra pošlu. Měj se fajn! M.

      Vymazat
  4. Blahopřeji všem výherkyním a Marcelko, měla jsi šťastnou ruku:-) Mávám a mávám.....Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. I já mám velkou radost, že od Tebe dostanu nádherný dárek. Díky,díky,díky.
    Posílám pozdrav za moře. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mne těší Marie, že jsem Ti udělala radost, já mám dvojnásobnou!

      Vymazat
  6. Všem výherkyním moc gratuluju a tebe Marci moc zdravím!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!