pondělí 3. února 2014

Ponožky, ponožtičky....

Konečně jsem se je naučila plést. Sice zatím jen na dvou jehlicích ,ale jsem ráda, že jsem pletení zas o kousek dál pokořila. Začala jsem na malinkých, pro Pavlínku do porodnice. K nim i malinkou čepičku. Možná je to oboje hoodně malinké, zkusím ještě trošku větší. Druhé jsou již pro mne. Pletené z vlny, která má 30 procent vlny a připlétala jsem ke klubíčku českou melírovou sněhurku, v šedých odstínech. Prý se to má dělat, aby byly ponožky bytelnější a déle vydržely.
Další, na radu Ajky, zkouším plést na jedné jehlici ,obě ponožky. A zdárně zpracovávám klubíčka ze Syslírny, takže tyhle budou mít několik barev. K vlně jsem přimotala zářivou pružnou asi Jesenku.
A protože zkouším ode dneška zdravě jíst, chci Vám ukázat mé pečení z minulého týdne, Tříkrálovou bábovku podle Moniky z blogu "U nás na kopečku" a také její rohlíky. Oboje bylo vynikající a já si na sladké a pečené nechám na dlouho zajít chutě!!! Je to mé předsevzetí, ale zda to vydržím, to nevím! Budu se snažit, našla jsem i cvičení na doma a tedy i cvičím. Myslím, že zítra nebudu schopná ani vyjít schody. A také pro Vás všechny připravuji překvapení... ale to až příště! PŘEJI HEZKÝ VEČER !

21 komentářů:

  1. Jé Marcelko, ty nás chceš napínat???
    Ponožky se ti povedly! Obě najednou plést je výhodné, nemůže se stát, že pak na jedné bude třeba o řadu víc:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, to je to tak vidět na těch mých, že tam mám ve špičce dvě řady navíc???Tos mne pobavila...a já to ani nepřiznala hned. A napínat budu jen chviličku, neboj.Díky a ahoj M.

      Vymazat
  2. Ty malinke ponozky jsou hezounke asi je to tim ze jsou tak malinke .Tve jsou take hezke.Uz se tesim na prekvapeni.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, ponožky jsou moc pěkné. I to pečené vypadá lákavě. Jsem též napnutá na to překvapení.
    Děkuji za návštěvu na mém blogu a že jsi se připojila do sítě přátel. Díky Zuzce také již delší dobu sleduji Tvůj zajímavý blog. Zdravím za moře. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maruško za komentář a také moc zdravím do dálky!

      Vymazat
  4. Marcelko, pleteš fakt parádně a ani se u toho nepleteš :o)
    S tím cvičením to nepřežeň, nezapomeň hodně pít a protahovat, jinak budou svaly opravdu bolet!
    Držím ti palce, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to víš cvičení ,to je teda hrůzy, přijdu si staršně neohrabaná. Ten rok ve škole a hlavně sezení mi dal zabrat. Jsem překvapená, co všechno mám za svaly a TUK na mém těle jak doáže při cvičení překážet! Díky a ahoj M.

      Vymazat
  5. ty dvě ponožky naráz je paráda...
    tak to taky ještě neumím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase neumím TAK pěkný rukavice. Ty jsem zatím jen háčkovala a ještě palčáky. Ty Tvé jsou krásné! Moc se mi líbí.

      Vymazat
  6. Ahoj Marcelko, ponožky jsou skvělé:-) a vím, jakou radost máš z dalšího levelu pletení. S tím zdravějším stravováním se klidně přidám do "party". A nějaké to cvičení bych měla také zařadit....napíšu na skype. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzanko, to víš ,že mám radost velkou. A zdravější stravování mohu jen doporučit! Jdu skype. M.

      Vymazat
  7. Jeejdanku no to je náhoda aj ja som začala dnes cvičiť, ale neviem ako dlho vydržím, nemam pevnu vôľu :-( Lenže aspoň trošku musííím, s tou zlomenou nohou som veľmi dlho leňošila a nalepilo sa na mňa zopár kíl :-( A tvoje pletenie je rozkošne, hmm...ako vždy, si jednoducho šikovnica.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marianko, tak o té vůli s cvičením bych mohla psát také!

      Vymazat
  8. Ahoj, ponožky supr, zkoušela jsem takto plést 2x a vzadala to.
    Můžu se zeptat strošku jiného soudku.
    Koukala jsem, že žiješ v Irsku. Můžu se zeptat, jak je to tam se značkou obleční Next. Proč se ptátm. Spousta maminek včetně kamarádek nakupují od této značky spousty oblečení pro děti. Říkají, že mají kvalitní oblečení, které vydrží dlouho. Mám pár kousků po kamarádky dětech, ale nepřijdou mi o nic lepší kvality než z jiných oděvních řetězců typu CaA nebo HaM. Přijde mi, že dítě, které nenosí Next není in. Spousta maminek má děti obelčené do této značky od hlavy až k patě. Kupují to na mimibazaru přes maminky, které to sem dováží přímo z Anglice nebo přes jiné internetové obchody. Koukala jsem v Praze v kameném obchodě na ceny a přijdou mi předražené. Na mimibazaru to mají ženský tak o 1/3 levnější než v krámu, ale ceny jsou přesto docela vysoké - dětská mikina přijde i na 400-500 Kč. Přijde mi to přehnané. Někdo mi říkal, že v Anglii patří oblečení od firmy Next k těm levný a kupují ho dětem na lítání po zahradě. Tady u nás je to značka číslo 1, ale tam je to prý průměrná značka.
    Je to tak? Mají opravdu krásné věci - barevně i střihově, ale je poměr kvalita a cena nastavena u nás dobře, nebo jsou to průměrné věci za vyské ceny.
    Dík Lucka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi Tě zklamu, ale v mém oolí není nikdo s malými dětmi a já tyto obchody nenavštěvuji. Pokusím se ale zeptat, žiju na malém městečku a ani do Dublinu se moc často nedostanu, kde je NEXT. Písni mi mail, kdybych něco zjistila, ozvu se. A díky za komentář M.

      Vymazat
    2. Marcelo dík, můj mail je luciek9@senam.cz

      Vymazat
  9. S takovou parádní pletenou výbavou bude Pavlínka velká kočka. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám Vivi a děkuji. Musím juknout i k Tobě, dlouho jsem se nebyla podívat, co u Tebe nového. M.

      Vymazat
  10. krásné výtvory. Kde jsou ty doby, kdy i já jsem pletla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maci. Třeba se k tomu jednou přece jen vrátíš, jako já po 30 letech. Zdravím aTebe , děvčata i Jeníčka. Marcela

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!