čtvrtek 27. února 2014

Graduation Ceremony

Včera byl pro mne mimořádný den. Mnohé z Vás mne vloni podporovaly svými komentáři , když jsem klesala na mysli při mém studiu, vzdávala to, brečela (to hlavně na začátku)  a já to nakonec nevzdala!
Včera se konal ceremoniál, kde nám slavnostně předaly hodnocení a certifikát.
Ač jsem s sebou měla fotoaparát, vše proběhlo tak rychle, že jsem ani nestíhala fotit. Bylo nás celkem asi sedmdesát, z kurzů 3.a 4. Level a náš 5. Level.

Toto je část naší třídy, ostatní se nedostavily, protože jsou již v práci. Přede mne si stoupl Padrick, tak nejsem ani vidět.
To jsem já, před odjezdem na Ceremoniál. Moc Vám všem děkuji za podporu při mém studiu. Doufám, že se mi podaří práci najít. Nyní mne v dubnu čeká poslední injekce vakcíny proti žloutence B,C kterou vyžaduje agentura, která asistenty péče zaměstnává. pak agentuře zašlu vyplněné všechny formuláře, potvrzení od lékařky a kopie všech certifikátů a uvidím, co se bude dít. Přesto jsem dala inzerát do novin a stále posílám svůj životopis do různých domovů, hospiců a center.
Ostatní certifikáty ze všech školení ,které vyžaduje agentura a byly navíc k devíti předmětům.

30 komentářů:

  1. Marcelko, blahopřeji Ti moc k ukončení studia a džím pěsti při hledání práce. Krásné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelo, moc ti gratuluju, máš můj velký obdiv a přeju, ať najdeš dobrou, zajímavou, smysluplnou práci. Vivat!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc blahopřeji, musíš na sebe být moc pyšná, že jsi vytrvala a vyplatilo se:)
    Taky moc držím pěsti.
    Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Karolí, pyšná jsem byla, ještě najít práci a budu spokojená!

      Vymazat
  4. Marcelo, tak velká gratulace a ať se ti brzy podaří najít práci, která tě bude bavit.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko,moc gratuluji a hluboce smekám. Konečně jsem si prošla tvůj blog, prohlídla fotky Irska, početla si, zjistila, co si vlastně studovala. Máš můj obdiv nejen za to, že, při vší úctě! nejsi 20letá holčina, která vyrazila na zkušenou do světa, že si dovedla začít život jinde a jinak a taky za to, co chceš vzhledem studiu dělat. Velmi to obdivuji. Ač mám myslím dost silné sociální cítění, dělat bych takovou práci nemohla, nosila bych si všechno domů a to není dobře.
    Moc ti přeji, aby si našla zajímavou práci která tě bude naplňovat a těšit.
    Posílám pozdravy, Helena

    PS: a opravdu moc ti to slušelo! Pa, H.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelo gratuluji, jsi obdivuhodná !!! Přeji ať najdeš skvělou práci a dobré lidi kolem sebe, moc ti fandím a zdravím do té dálky :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, ještě jednou díky za Tvůj dnešní dáreček.
    Gratuluji k zdárnému ukončení studia. Moc Tě obdivuji, žes to zvládla. Přeju, aby si našla dobré zaměstnání, kde budeš spokojená.
    A moc Ti to slušelo, přímo záříš štěstím. Mávám za moře. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, Maruško. Hlavně , žes měla z dárku radost. A díky za pochvalu. Marcela

      Vymazat
  8. Marcelka, blahozelam a obdivujem...

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, stejně jsi šikulka:-) zvládnout studium v cizím jazyce....gratuluji:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, však Ty víš nejlépe, co dřiny mne to stálo, jako má věrná čtenářka! Děkuji Ti Marcela

      Vymazat
  10. Zasilam velkou gratulaci k zakonceni studia ,nemohlo to byt lehke ale dodelala jsi to .Moc ti to sluselo ,ted ti vsichni budem drzet palce aby jsi brzy nasal zamestnani ve kterem budes spokojena..Jeste jednou gratuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za gratulaci i pochvalu. Zdravím k Vám domů... M.

      Vymazat
  11. Marcelko jsi úžasně šikovná! Máš můj obdiv, takové studium bych nezvládala, a už vůbec ne v cizí zemi:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ajko , však já bych si také před několika lety tohle nedokázala ani představit.

      Vymazat
  12. Marcelko, velká gratulace. Přesně jak píše Ajka, že bych opět studovala si už vůbec nedokážu představit. Smekám ....
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však my ženské dokážeme všelicos, když je potřeba! Určitě by to zvládla nejedna z Vás všech tady také! Děkuji Věrko a zdravím. M.

      Vymazat
  13. Marci, blahopřeji, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  14. Mila Marcelo, moc a moc gratuluju! A moc ti preju, aby jsi brzo nasla nejakou bezvadnou praci. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  15. Marcelko, moc moc Ti gratuluji! Jsi velmi šikovná a přeji ať se Ti i nadále daří!!!
    Pěkný den, Marie.
    PS: Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. Připojuji se k blahopřáním, zasloužíš náš obdiv ... a také držím palečky k práci, co tě bude bavit a bude mít smysl. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!