pátek 26. června 2015

Vesta

Podle obrázku u Doroty z blogu Swetrydoroty, pletu vestu, která se mi líbila. Naučila jsem se uplést vnitřní kapsy. Sháním patenty na zapínání, ale tady asi nemám šanci. Takže budu muset vymyslet něco jiného. Dírky na knoflíky jsem neudělala, tak možná bude vesta úplně stejná, jako ji má Dorota. Zatím ukáži jen kousek, ale už jsem skoro hotová, příště ukáži obrázek celé vesty. Má syslírna se konečně tenčí....

Vnitřní kapsa, škoda, že na fotce není moc dobře vidět.

Opět pleteno od spodu, beze švů.
Jestli se povede, chtěla bych si uplést ještě jednu, v šedé barvě. Dnes konečně po týdnu chladna  a deště ,vysvitlo sluníčko. Den je o mnoho hezčí....

4 komentáře:

  1. vypadá krásně - co je to za materiál? knoflíkové dírky se dají dodělat - doplést pruh jen s dírkami...

    OdpovědětVymazat
  2. Majko jsou to různé zbytky světlého Aranu. zbylá dvě klubíčka bílého akrylu odsud z obchůdku s oděvy,dva odstíny hnědé Drops Lima a dvě maličká klubíčka melíru hnědých odstínů. Vše jsem nějak namotala do jednoho velikého klubka a pletu tři nitky naráz. Aby byla teplá!

    OdpovědětVymazat
  3. díky za popis, mne nadchla ta krásná barevná kombinace - takže originál k nezaplacení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vypadá báječně...ta kombinace barev se ti moc povedla !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!