pondělí 8. června 2015

Kolosvetr....

Minule jsem ukazovala začátek nového pleteného projektu. Po dvou týdnech jsem skoro u konce a mám velké dilema. Zda jej nemám rozpárat, ještě než dopletu první rukáv.V originále jsem našla tento návod na blogu polské blogařky Doroty, ale nějak se mi na mně nelíbí. Možná je to tím, že Dorota je štíhlejší a drobnější. Kolo končilo 400 oky a pak se připlétalo okolo plisé-okraj. Nemá mne kdo vyfotit, ale svetr na mně tak nějak divně trčí a plandá. Tak jsem přemýšlela, že dopletu rukávy , vypářu okraj a udělám širší okraj,ale ne po obvodu celého kola. Nebo vypářu celý. Ještě nevím. nechám si poradit, pokud mi některá sdělíte co s ním. A nebo jej mám doplést a chcete ho někdo?



Při focení mne sledovala kočka od sousedů , pejsci měli úplně jiné zájmy.


Chlapeček musel zanechat všude značku, zprávu těm ostatním, kde všude byl a Kesynku nejvíc zajímala popelnice řezníka. A si "voněla" masem, nenechala se tam od ní nalákat ani na pamlsek pro hafany. Dnes je Medarda a v Irsku ještě dnes ani kapka nespadla, tak doufám, že se konečně dočkáme i teplých dní. Mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. Marci, so svetrom neviem poradit...ale farba je nadherna. A zabudla som, vsetko prislo v poriadku. Totiz nezabudla, ale kvoli stahovaniu a upratovani nabol na nic cas. Takze velmi pekne dakujem. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, já mám kolovestu háčkovanou, je bez rukávů a moc hezky se nosí, zapínám na jeden knoflík a její šálový límec mě pěkně hřeje na krku. Teplo na krku to je moje, stále omotávám šály a šátky :o). Budu zvědavá jak se rozhodneš. Pletení zdar. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, barva je užasná za mě ano,a el určitě to vypadá jinak na tobě tak ukaž foto i s tebou. :) Krásné léto přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Pááni Marci, kolosvetr jsem fakt ještě neviděla, vypadá suprově! Takže neporadím, ale asi bych ho dopletla a pak se uvidí:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. svetr má krásné barvičky, koukni na stránky drops a vyhledej kruhový svetr či vesta - mají tam spoustu návodů,kde právě zvětšují jen některé strany kruhového základu... za mne ale stejně vyhrává vesta....
    jo a to teplo s radostí přepošlu, týden veder je na mne už moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Juuuu Marcelko sveter ma nádhernu farbu, a tiež si myslím že ho treba dopliesť a potom sa uvidí. Veď často stačí vyprať v aviváži a vlna pekne ľahne. No a popros susedu nech ťa vyfotí, lepšie by bol človek v obraze :-) Maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
  7. Marci, vydrž a dopleť to, je to nádhera, modrou miluji:-). Jde o zvyk, určitě Ti bude slušet a krásně se ohřeješ.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!