čtvrtek 18. června 2015

Kolosvetr hotov...

Musím se v něm ukázat. Chvíli trvalo dopletení rukávů a taky to, abych počkala, až někdo dojde na návštěvu a vyfotí mne. Tak už ho nevypářu.


Je duhový a teplý, měkoučký. Zase jsem se naučila něco nového. A to já mohu. A koukám ,že potřebuji ostříhat patku a umýt vlasy. Tak jdu na to! Díky za všechny komentáře z předešlých příspěvků, mám radost, že se sem vracíte. Krásný pátek a víkend Vám všem!

17 komentářů:

  1. krásný a moc sluší :) , tento typ se mi moc líbí ale ne a ne se odhodlat k pletení těch nekonečných řad, tak snad jednou taky budu mít ten svůj kruhový svetr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo , byla to fuška, 400 ok konec kola a pak dokola připlétat plisé. A nakonec rukávy, ty mi snad trvaly nejdéle. Díky za komentář!

      Vymazat
  2. Wow! I knew it you gonna make it! Wonderful job! Colors.. nice..it fits you.
    contratulations!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello to Canada! Thanks alot, but, I think, yours much better. I love your's colors, but I don't found here shop with same yarn. Now I have on needles long west again from Dorota blog. Will be ready for next week, hopefully.

      Vymazat
  3. Jé Marci, teď se teda zasměješ .... já pořád dumala, jak tím prostředkem kola prostrčíš hlavu, když tam není díra:-)))) Jsem si ho představovala jak pončo:-)))
    Je supr a slušííí!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá bezvadně. Díky, že jsi se v něm vyfotila, jinak bych neměla představu, jak vypadá.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko svetr je super. Moc ti sluší a barva je skvělá.
    Tohle já rozhodně nedám.
    měj se hezky Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Svetr je parádní, moje oblíbená barva. A moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Kolosvetr je nádherný ♥ ... krásné barvičky a moc sluší. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  8. Je nádherný a moc ti sluší !! Jsem i nalomena ale vím co je za tím práce, tak možná chvíli v koutě počkám aby mě to přešlo :o)))

    OdpovědětVymazat
  9. Je opravdu překrásný, ještě že jsi ho nevypárala :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Smekám, to je opravdu velesvetr a vypadá bezvadně. Už jsem neměla jehlice tolik let v ruce, tak bych ho asi nedala. Moc ti Marcelko sluší, a to i barevně.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko, kolosvetr je nádherný a barevně skvěle vyladěný. Moc by se mi líbil pro vnučku. Ale asi se pokusím uháčkovat mini kolosvetřík. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Marcelko, zdravím a mávám za vodu. Jsem ráda, že jsi si to párání rozmyslela - svetr je kouzelný:-) ahoj Zuzana a moc ti sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko, dopadl báječně, je duhový a padne jako ulitý. Andělka se jistě má k světu, potěšení malinkaté :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!