čtvrtek 2. července 2015

Dnešní ráno....

jsem vzala na vyvenčení pejsků i fotoaparát. Náš dvůr, který již znáte má ještě zadní část, kde jsem se nechala vyfotit v kolosvetru. Průchodem jsme spojení s vedlejším domkem, který si opravila mladá irská rodinka. mají dvě malé děti a mladá paní hlídá ještě někdy jedno a někdy dvě další batolata. pro ně udělali na dvorečku hernu, kterou jsem Vám také vyfotila. Na fotkách je pouze Chlapeček, protože Kesyna raději čmuchá u řezníkových zadních dveří.

Krásné irské slunečné ráno

Mladý soused každý večer po práci opravuje rozpadlou zídku. Ráda ho pozoruji, je vidět ,že ho to baví.

Každý kámen několikrát obrátí, nebo vezme další a zkouší, jak nejlépe bude sedět...

Nechápu, že se zídka dosud sama nezbortila, jsou v ní i průhledy...

Chalpeček nutně musí zkontrolovat a označit všechen sousedův stavební materiál...

To já se raději kochám žlutou barvou  asi plevele....

Majitel sem přestěhoval kamna, která byla vyhozena z bytu na pravo ode mne vloni a stála na předním dvoře.

Novým sousedům se taky nehodila skřín.

A sousedovi vlevo vyhořel bojler. Bylo nutné vyhodit i ohořelou desku.

Zátiší doplnují dvě plné popelnice, Noví sousedé z Indie v obou bytech nemají zájem se  podílet na jejich placení a já si to nemohu sama dovolit.140 eur za tři měsíce je na mne dost. Kupuji za 35 eur oranžové pytle s razítkem městečka, které je každý pátek vyváží. A recykluji, sklo odnáším s plechovkama k Supervalu, kde je sběrný dvůr. papíry si odváží Irenka na jejich farmičku a pálí je v krbu.

Chlapeček musí zjistit, zda přes noc nebyl na "jeho" dvorku nějaký vetřelec.

A soused na dvorku z koupených desek vytvořil hrací kout pro děti. Nakoukla jsem přes zadní vrátka a vyfotila.

a pak musela domů, protože Kesyna s Chlapečkem už stepovali na schodech, protože vědí, že nyní dostanou oblíbenou psí kapsičku! No a tak jsem je nemohla nechat čekat. krásný den Vám  všem, snad dnes nebude takové dusno, jako bylo včera. 

2 komentáře:

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!