sobota 7. března 2015

The Age of Brass and Steam


Další šátek podle návodu u Vlněných sester. V jednoduchosti je krása, píší ony a já souhlasím.
Pleteno na úžasných jehlicích Knit Pro, 5,00mm, Příze dvojitě ponožková Drops Fabel. Náročnost- útržky tří nocí. Pletla jsem dokud nedošla vlna, proto opakování vzoru na konci.

Podle návodů Vlněných sester jsem pletla ještě tyto dva šátky. Multnomah a Citron. A pak ještě baret a návleky. Těším se na další jejich návody a MOC za ně děkuji!

8 komentářů:

  1. Krásné Marcelko! Nad fialovým by zajásala dcera, má nějaké fialové období:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikulka, já už mám dva Metalousy, koupený Shaelyn, do kterého jsem se zamilovala taky u Vlněných sester a určitě se pustím do Multnomahu :-)) ,tenhle se mi taky moc líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, tak ty jsou. Moc krásné - na tohle já "nemám", jeden hezčí než druhý.
    měj se hezky Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelka, tie satky su uzasne...jedna krajsia ako druha :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marci, tak ty šátky jsou užásné a fialový vede.

    OdpovědětVymazat
  6. Nový šátek je parádní, viděla jsem ohnivě červený a byl taky moc pěkný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!