neděle 15. března 2015

MEIO vesta

Na tomto blogu http://swetrydoroty.blogspot.com.br/2014/12/meio.html jsem našla spoustu jednoduchých svetrů bez sešívání, pletených. Zaujala mne velmi vesta MEIO z kolekce ELEMENTUM od Danieli Pais. Spotřebovala jsem na ni z mé syslírny spoustu klubek , mám ji tedy silnou a hřejivou. V minulém příspěvku je vložené video s kolekcí Danieli Pais, kde se můžete podívat, jak se vesta dá nosit. Já tu moji mám upletenou dvojitou přízí a někde i trojitou, proto ji budu nosit jen jako vestu. Ale líbí se mi napříkla MEIO upletené jednoduchou přízí a dlouhé, které má spoustu způsobů, jak jej obléct. U Doroty na jejím blogu jsou další skvělé návody, třeba na kruhový svetr nebo čtvercový. Všechny svetry plete na kruhových jehlicích bez sešívání a mně se většina z nich moc líbí. Svou jednoduchostí a barevností.






Vesta je pletená na kruhových jehlicích 7 Knit Pro, začala jsem od spodu na 110 očí, upletla 65 řad, uzavřela dvacet očí na jedné straně, pak dvacet očí na protilehlé straně, mezi oky je vždy 35 ok. Pak jsem v další řadě oka nahodila zpět a vznikly otvory na ruce. Pletla dál 40 řad. Spotřebovala zbytek Aranu z polštáře do Vánoční výměny, 100 gramů Merino světle bordo od Aranel, necelá dvě klubka tmavé bordo Double knitting, a malé klubíčko pudrové růžové.  A časová náročnost tři přes půlnoc prodloužené večery. Až si zpracuji syslírnu, jistě se k téhle vestě vrátím, ale upletu ji ze slabší vlny, aby byla podajná a dalo se s ní kouzlit ,jako na videu z minulého příspěvku.Hezky nafocenou vestu má i Dorota na svém blogu, odkaz v začátku příspěvku. A na poslední fotce je můj nový projekt. další zpracování zbytků vln ze syslírny, podle návrhu Doroty z blogu Swetry Doroty. Tak se nechte překvapit, snad se mi povede.

9 komentářů:

  1. Marcelko, vesta vypadá moc zajímavě. Že bych se do ní také pustila ??? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško ,jen si ji neudělej tak silnou jako já. myslím, že upletená jednoduchou vlnou-jednou nitkou bude daleko lepší. Tak hezké pletení a díky!

      Vymazat
  2. Vesta se mi líbí, díky za inspiraci.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji zkus, jde to uplést rychle a je super. Na moje občas bolavá záda super teplá.

      Vymazat
  3. ty stránky jsou úžasné, to zas bude problém se odlepit....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má tam super svetry, taky jsem to hltala jednu celou noc. Pletu další svetr podle ní, jen ty barvy neumím tak krásně kombinovat jako ona. Je dobrá!

      Vymazat
  4. Marcelo vesta je zajímavá. Koukala jsem na blog swetrydoroty a žasla jsem. Ta ženská snad plete 24 hod denně - tolik svetrů - je fakt, že plete na velkých jehlicích a to rychle přibývá, ale i tak tam má spousty a spousty svetrů. Nečetla jsem to. Zajímalo by mě, zda je prodáva nebo všechny nosí. Některé bych si s chutí upletla také.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už upletla další ,podle ní. jen ho nemám jak nafotit. Takový ten , co je jako deka s rukávama. Je teda dost velký, ale dá se do něj super zabalit. Jen to počasí mi nedovoluje se v něm vyfotit.Svetry prodává, má tam odkaz na e-shop. Ale já se je pokusím raději některé uplést. Díky za komentář.

      Vymazat
  5. Hi Marcela , Its Anna from Canada.. I like very much your meio.. Colors are just perfect. NICE WORK!
    Im working now on my next round sweater from Justa 004 yarn. I cant wait to show it.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!