pátek 6. března 2015

Brrrr, pořád ta zima !

Tak jsem musela zazimovat i Chlapečka. Trošku. V zelené , veselé barvě vlny.
Sluší mu ,ta zelená!

Takhle nám tu v Irsku sněží.

Vloni koupená, pak uložená ve tmě a nyní volá jaro !
Každý den je jiné počasí. Ale pořád chladno, občas sněhové přehánky, které tento týden způsobily, že škola byla zavřená. prostě kalamita, i když sníh nevydržel ani do oběda. A tak je líp doma, s pletením a horkým čajem. Amarelys-snad to píši dobře- jsem nechala ve tmě a chladu dýl, než měla být. Ale po zalití se začala klubat ven a já mám radost. Vloni měla krásné 3 červené květy. A nebyla ani drahá, snad jen tři eura, ani jsem nevěřila, že letos z cibulky něco vyroste. Dopletla jsem šátek podle návodu Vlněných sester-The Age of Brass and Steam, ale nepodařilo se mi jej dnes vyfotit. Tak snad zítra. Vám všem pěkný pátek !

4 komentáře:

  1. Marcelko, podle toho jak píšeš Chlapeček obleček nutně potřebuje a v něm je mu jistě dobře. Zimu už doufám brzy pošleme pryč a těším se na jaro, u nás včera taky poletoval sníh a hrozně ledově foukalo. Takže hurá ke kamnům a čajíčkům. Měj se hezky.Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, u nás je to tento týden taky takové aprílové, ale o víkendu má být hezky :-)) Já se chystám na Multomah :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje, u vás pěkně chumelí .... už aby to jaro přišlo:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hallo Marcela
    Greetings from Poland :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!