středa 4. března 2015

Sněhový dort


Film  o autistce, o smrti, outsiderovi, který hledá odpověd na své otázky a setká se tváří tvář se smrtí člověka, kterého neznal ani půl dne. Cítí se vinen a proto navštíví matku té, která našla smrt v jeho autě. On se vrací z vězení, za zabití člověka, který způsobil dopravní nehodu, při které zemřel jeho jediný syn. Ten den se s ním měl setkat. Poprvé. Tenhle film si pustím ještě jednou, chci vidět znova herecký koncert hlavních představitelů ! A ty myšlenky....pamět je písařem duše.... !
Doporučuji, skvělá podívaná !

4 komentáře:

  1. Film jsem viděla před pár lety. Musím si ho připomenout. Moc tě zdravím!

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, děkuji za typ, Alana Rickmena mám moc ráda!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem kdysi. Tak jsem byla nadšená. Zdravím tě!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marcelko, zdravím a mávám za moře. Díky za tip na film, pokusím se ho sehnat. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!