pondělí 22. prosince 2014

Zprávy z Irska

Moc tu nyní nejsem, stále mám nějaké ježdění po doktorech. Během tří týdnů jsem absolvovala dva mamografy, jeden ultrazvuk a prý dobrý! Jsem ráda, když přišla druhá pozvánka měla jsem obavy.



Tak fotky z nemocnice a z autobusu do Dublinu.
Nyní jsem hlídací chůva třem kočkám a dvěma hafánkům. U Gábiny v domě budu trávit i Vánoce sama se zvířátky.Její dvojčata mi  nazdobili strom, před svým odletem do Prahy. Vrátí se až 27. a to se vrátím ke mně domů. Stejně tam kvůli poště každý den chodím, ale protože je zima a pořád prší, pejsky ani s sebou nemohu vzít. Zkouška byla, ale oba dva couvali hned zpět. Tak večerní Virginie a dům ve kterém jsem. Je to ten prostřední.


A včerejší pletení- sovičková pro Báry chlapečka, která mi jen tak, když si přečetla ,že jsem nedostala dárek do výměny, ušila a poslala. Zatím ho ještě nemám, ale těším se. A tak na oplátku jsem upletla čapku malému, většímu ji mám rozpletenou a ještě chci Báře uplést baret. A udělat jí také radost.  Já tedy Vánoce moc neprožívám letos, stačí , když otevřu Vaše blogy a jsem z té krásy a příspěvků dojatá, někdy až k slzám. Ale zvládnu to, existuje skype a pak...už jsem velká holka. Dávno.Vám přeji, aby jste ty poslední dva dny do Vánoc užily v klidu a pohodě, hlavně s těmi milovanými, to ostatní není až tak důležité!


9 komentářů:

  1. Aj Tebe krásne sviatky Marcelko a nech si už celkom v poriadku. Si veľmi mila a šikovná, že náhradny darček do výmeny ...a Ty zase darček...

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, pěkné svátky a do nového roku - zdraví,zdraví a zdraví. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, velká holko, drž se prožij si vánoce podle svého v klidu, pohodě a hlavně zdravá!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Preji pohodove Vanoce a Stastny Novy Rok ale nejvic hodne a hodne zdravi.Eliska

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko,MOC zdravím a přeju ať Vánoce strávíš v klidu a pohodě!

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, přeji Ti krásné Vánoce a do nového roku jen to nejlepší! ♥ M.

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, přeji ti krásné hlídací vánoce :-)) A hlavně že jsi v pořádku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Furt napjatě očekávám kdy pošta dorazí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!