středa 10. prosince 2014

Brusinkový odstín

Konečně jsem dodělala druhou sadu dárku, který si u mne objednala Radka ze Skotska , maminka 4 dcer. Sady dostanou ty "malé" slečny , 6 a 8 leté. A já mohu pokračovat... něco uháčkuji a taky už snad něco upeču. Přece budou Vánoce....

Doufám, že se slečnám dárek od Ježíška bude líbit! Zítra posílám... A jdu zadělat těsta, vloni touto dobou už jsem mazala a zdobila asi deset druhů. Letos to vidím asi tak na pět...možná!

6 komentářů:

  1. Moc krásné, holčičkám se určitě budou takové parádní kousky líbit. Do pečení se mi letos vůbec nechtělo, nakonec jsem to dala. Padly na to dva dny volna :-) A pět stačí!

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, to je nádhera :-) To víš, že jim tvůj Ježíšek udělá radost :-)) Taky toho letos budu péct méně....aspoň nebudeme tlusté :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelka, krasne sady si urobila :-) A s pecenim si nerob tazku hlavu, este mame dost casu...ani ja som este nestihla :-) Maj sa krasne...

    OdpovědětVymazat
  4. krásné
    a neboj, taky ještě nepeču a loni za poslední týden se upeklo asi 15 druhů :)

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné sety Marcelko, to budou dárečky!
    A to cukroví jistě stihneš, ještě je čas!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!