sobota 27. prosince 2014

Z mých Vánoc....

Byly hezké, v pohodě, se Soninou, která by taky jinak byla sama. A s hafanama a kočkama. Skvělá kombinace, člověk se s nima nenudí ani o svátcích.
Bylo cukroví...
Perníčky
Linecké košíčky s pudinkovým krémem, jahodou, přelité želatinou
Skromný stůl, protože se mi nechtělo domů pro vánoční ubrus a ubrousky
Věčně loudící Chlapeček a Kesynka
Kočka šedá, co v noci vrní jako traktor

Honzík vyhlížející stále "jeho" smečku
Knížky od Lucie a Zuzky, děkuji Ježíšku
Hrnek od Soni
A na něm fotka mých čubinek, Táničky a Mášenky. Udělala mi Sonina radost.
Byly to Vánoce v cizím domě, ale užily jsme si je a já ani nebulela letos. Pomyslnný "knedlík" v krku chyběl. Bylo to fajn a dnes už se chystám večer domů. Smečka se dočká svých páníčků a mně se zase bude stýskat.
Doufám, že se máte všechny stejně dobře a jste obklopeni svými milými lidmi a taky trochu odpočíváte!

7 komentářů:

  1. Na vanoce jsi mela spolecnost a to je hlavni ,dostala jsi hezke darky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné svátky jsi měla Marci:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké vánoce jste si udělaly :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelka, krasne ste si to uzili :-) a mali ste same dobroty, tie linecke kosicky s jahodkami vyzeraju super, mnam :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko je super,že jste si vánoce užily a ani jedna nezůstala sama. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mací, cukrovíčko máš tedy nádherné, mňam :-) Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, hezké svátky pěkně spolu jste měly :o))
    Měj se hezky Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!