pátek 12. prosince 2014

Vánoční výměna - mé tvoření

Zúčastnila jsem se , jako každý rok Vánoční výměny. Tvořila jsem pro Vendy, zde máte odkaz na její blog : :http://www.worlddandie.blog.cz/. Vendy má spoustu krásných koníčků a je majitelkou pejsků, jako má Aranel. A stejně jako ona, je i fotografka. Když jsem Vendy žádala o adresu a nějaké informace, měla jsem pro ni rozpletený ombré nákrčník. Ale ona mi napsala, že nosí nejvíc černou barvu a doma  že má doplnky v barvě latté. Tak jsem přehodnotila své tvoření a vymyslela pro ni něco jiného. Dárek za ní dorazil za dva dny, což mne, i Vendy překvapilo. Prý jsem jí udělala radost a o to přece ve Vánoční výměně jde... udělat té druhé radost!!! Proto mne docela mrzí, že i když Vánoční výměna 14.12. končí, že mne dosud neoslovila blogerka, která má tvořit pro mne. Přesto děkuji Denise za uspořádání této skvělé akce, protože mne hřeje pocit, že "já" jsem radost té druhé udělala!
Všem moc děkuji za komentáře a také, že na mne myslíte a posíláte mi tak spoustu energie, kterou potřebuji ohledně mé nemoci. Tento týden mi přišly samé špatné zprávy a tak mne vždy potěší, když si čtu Vaše komentáře a přání. Moc to pro mne znamená, věřte mi !


8 komentářů:

  1. Marcelka, nadherny darcek si vyrobila...to musela byt velka radost :-) To myslis vazne, ze Ty si darcek nedostala? Mozno este na poslednu chvilu sa dotycna osobka ozve...pripadne si skus skontrolovat mailovu adresu, ktoru si uviedla, ci je spravna (pripadne aj mailovu adresu v Deniskinom maily)...drzim palce, aby si aj Ty dostala svoj darcek :-) maj sa krasne...

    OdpovědětVymazat
  2. Marci parádní polštářek!
    Písni Denise, jestli by nemohla do dotyčné strčit:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, krásný dáreček jsi vytvořila :-)) To je teda smutné, že se ti nikdo neozval....doufám, že to ještě napraví... A to mě mrzí, že jsi na tom stále ještě špatně se zdravíčkem, tak ať už se to jen lepší :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko nebuď smutná i já svůj balíček odeslala a mě nikdo nekontaktoval.Říkám si to samé co ty, snad jsem na druhé straně udělala radost já :o) Tvůj dárek je krásný,já svůj neukázala,nevím zda dorazil. Měj se hezky a přeji hodně zdraví. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Dárek se Vám opravdu povedl! :) Snad budete brzy zdravá, přeji vám krásný adventní čas. Ráda čtu Váš blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud tě neoslovila tak já se klidně hlásím jako náhrádník, já te svoji poslala a dostala jsem od té své swpapinky taky krásný dárek tak bych byla nerada aby byl někdo sklamán. V tabulce od Denisy je můj mail

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelo, krasny darecek jsi udelala. Jak to tak vypada, tak jsme dve. Ja jsem zatim taky nic nedostala, sice se mnou ona blogerka navazala kontakt, ale do ted mi nic neprislo. Skoda! Treba jeste dojdou... Hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelo, nebuď smutná. Zdraví se vrátí a všechno má své nevýhody i výhody. Třeba máš nyní i více času přemýšlet a hlavně krásně tvoříš. Je mi jasné, že kdyby to marodění bylo u nás, asi je to o něčem jiném, že v Irsku jsou jiné podmínky, ale nezoufej, všechno chce svůj čas. Přeji klidné a pohodové svátky a do Nového roku málo starostí a moře radostí. Posílám pusu a velké obejmutí:-))))♥ Pa Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!