středa 21. února 2018

Modroslunečno... a medovník.

Modrá obloha a slunce celé odpoledne. Ač zahrada i trávník jsou plný vody z deště, kterého je stále dost, slunce na obloze dokáže zázraky. Irská děcka hned vytáhla koloběžky a kola a celé odpoledne, po návratu ze školy, běhaly kluci i holky vysvlečení! do triček a po dlouhé době se mezi domky rozléhal jejich křik.Za pár týdnů už to bude každý den, doufám. I s tím sluncem na obloze! Já hezkého, ale pořád chladného dne využila k vyluxování a úklidu vnitřku auta, protože mne čeká pozítří technická kontrola. A protože jsem zítra objednaná k automechanikovi, vím že má rád Marlenku, nepojedu tam zkontrolovat auto, s prázdnýma rukama. Dopoledne jsem strávila v kuchyni a upekla mu domácí medovník . Sobě pak takový maličký, protože mi zbyla trocha krému. Tak snad mu bude moje verze medovníku chutnat.



Kulatý medovník pro automechanika je z pěti kulatých 22cm velkých medových placek, ten můj  ze tří malých obdélníků. A to jsem ještě půlku z toho mého odnesla na návštěvu ke kávě. 




Charlík mne při pečení jako vždy hlídal a čekal, že mi něco upadne. Také jako vždy... Dnes strávil na zahradě skoro celé odpoledne a podle toho také večer vypadal. Do bílého psa měl opravdu daleko... Byla bych moc ráda, kdyby hezké dnešní počasí vydrželo a začal vysychat trávník i záhonky. Do obojího se nedá skoro šlápnout, jak to čvachtá. Moc mi chybí ta práce na zahradě, nemohu se jara dočkat. I když s Charliem to bude asi opravdu zábava!










Ještě Vám chci ukázat profi fotografie Elišky a Adélky s rodiči.

Jsou krásné, že?

Moc se těším, až koupím letenku a Elišku si pochovám v náručí.

Přeji Vám všem dobrou noc a děkuji za Vaše komentáře a návštěvu mého blogu!

18 komentářů:

  1. Marcelko, myslím, že domácí medovník určitě potěšil :-) Já už ho pěkně dlouho nedělala :-) A profi fotky jsou kouzelné, vůbec se nedivím, že se těšíš až si vnučku pochováš :-) Krásné dny přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Zdeni, ono to ještě chvíli potrvá, než koupím letenku, je to docela drahá záležitost a nyní po Vánocích a návštěvě musím trochu šetřit a nevím, co najde kontrola na autíčku. přece jen je z roku 2002. Zdravím i k Vám domů!

      Vymazat
  2. Hned bych Marcelko s chutí ochutnala tvůj medovník. Já ho ještě stále neudělala, měla bych se polepšit :o).
    Krásná rodina! Věřím, že se těšíš až si malou pochováš, to jsou tak nádherné chvíle.
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ten můj maličký medovník nemá moc krému, na Velikonoce jej upeču znova, přiletí dcera od Jitky s Pepíkem , co tu byli na Vánoce. Tak ho pak ochutnám takový, jaký má být. Je s ním trošku práce víc, ale stojí za to, ho upéct. Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Do medovníku jsem se ještě nikdy nepustila. Ten tvůj vypadá opravdu dobře, věřím, že si automechanik pochutná:-). A můžeš si být jistá, že pro tvé autíčko udělá všechno a ještě něco navíc:-).
    Ta první fotka holčiček spolu je moc hezká, dojemná.
    Hezké dny Marcelko
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že medovníkem potěším, Henriet,proto jsem ho taky pekla. A peču moc ráda, jen se musím krotit v konzumaci sladkého, to je ten problém. I tobě hezké dny a děkuji.

      Vymazat
  4. Marcelko, moc děkuji za nádherné rodinné fotky, krása, moc dojemné!
    A tvůj automechanik se má!
    Posílám pozdravy tobě i Charlíkovi! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já posílám pohlazení Vašemu psímu miláčkovi a děkuji Helenko.

      Vymazat
  5. Medovník jsem ještě nepekla. Asi brzo vyzkouším. Fotky rodinky jsou moc pěkné. Věřím, že se už těšíš na návštěvu do Čech.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, recept jsem našla u Ivany na adrese e-kuchařka.net, Iva má u každého receptu i video, jak se každý pokrm dělá. Chodím na její e-kuchařku dlouho a když si s něčím nevím rady, zkouknu video a je to! Má tam medovník i ze žitné mouky ,až ji koupím také ho chci vyzkoušet. Mávám k Vám domů a zdravím i mladé z Prahy!

      Vymazat
  6. Krásné holčičky. Snad se shledáte brzy. <3

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky. A medovník, ten byc si dala :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, všetko, dievčatká najviac, gratulujem, nech sa im darí!

    OdpovědětVymazat
  9. Medovník jsem také ještě nezkoušela,ale mám ho v brzké době v plánu.Ale pochybuji,že bude takový jako je tvůj.
    Nalákala jsi mne velice. Tvé vnučky jsou tak kouzelné.
    Moc krásné fotky. Posílám pozdravení a malému pohlazení.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasnej! Medovník i pejsek! A mimi samozřejmě taky!

    OdpovědětVymazat
  11. Marcel, Medovník miluji, takže bych se nedělila. :o) Gratuluji ke krásné vnučce, fotky jsou super.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Už mám doma dvě holčičky, ale když vidím Elišku, třetí by mi vůbec nevadila!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!