středa 14. září 2016

Výroba kytiček ze stuhy

Koupila jsem pět metrů bílé saténové stužky , široké 2,5 cm. Na you tub shlédla v noci velké množství videí, jak tvořit kytičky. Nádhera. Přece jen ženské jsou tvořivé a některé opravdu umí vytvořit nádheru. Tak se podívejte na můj pokus. Nestihla jsem vyfotit nastříhané sešikmené proužky, které se pak špendlíky pospojují, prošíjí, utáhne se nit a kytička je na světě. Na střed ještě musím sehnat ozdůbku, nebo je prošiji vlnou a budou zdobit šaty na křtiny. 



Byla to činnost na celé odpoledne. Stuhu nastříhat, opálit nad svíčkou opatrně všechny konce, aby se stuha netřepila, našpendlit a prošít. Napravo na posledním obrázku i ostatní pokusy o různé růžičky. Ale nakonec to vyhrála tahle kytička.

7 komentářů:

  1. Jsi šikulka - mávám za vodu a přeji hezký den. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Šatečky i kytičky. Musela to být děsná piplačka, ale máte můj obdiv. Peťula

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, ale asi bych se do nich nepustila :o)), musela to být titěrná práce Marcelko, že ?
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása!Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, šatičky jsou krásné a dozdobené těmi kytičkami, to bude opravdu nádhera!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, to je piplačka, ale krásná a šatičky budou hezounké :o)
    Hezkou neděli přeji. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!