pátek 23. září 2016

Sledovaná...

....monitorem na měření krevního tlaku. Od rána každou půl hodinu, v noci po hodině. Bude to dlouhá noc! Ruka už mne docela bolí, rukáv se nafukuje až do dvěstědeseti, až pak začne vyfukovat a měřit. 
Je to docela otravné,...
...ani plést nemohu, tak pletení skončilo na krbu a čeká. Zítra místo spaní, musím na bus a monitor jet do nemocnice vrátit. Jdu se posadit k televizi, zkusím přece jen chvilkama plést asi. A Chlapeček nechápe, proč nemůže ke mně na klín. Už jsem ho z toho kabelu vymotávala asi pětkrát.... Tak snad se máte lépe ,než já. Hezký víkend!

4 komentáře:

  1. Ahoj Marcelko, ber to tak, že všechno zlé je pro něco dobré. Den se dá vydržet a výsledky pomohou lékařům v další léčbě tvých problémů. Sousedka měla v žaludku zavedenou sondu a výstup přes nos k monitorovacímu zařízení - také to vydržela. Tak ať ti jde plést. Máš české televizní programy? Dávají Já, Mattoni a pak další řadu seriálu Pan Selfridge - tak se těším, od pondělí jsem TV neviděla....ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Marci, dobře to znám, manžel ho už párkrát měl a není to opravdu nic moc... Den vydržíš, hlavně, aby bylo dobré to, co naměřil!
    Držím palce, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko!! Tak už ho vidím- ten přístroj!!(já vím..vypadá i na pohled nesympaticky!!) vydrž!!! A dej vědět. Tedy ale Tvoje zahrádka doznala změn- to je tedy vidět!!! A ty pletené šatičky- jsou tak krásné!! A jak jsem psala včera- držím palečky- pohlaď pejsánky a já Ti mávám!!!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Budem na teba myslieť, drž sa!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!