úterý 14. května 2013

Zvu Vás do Irska....

Blanka i Zuzka by rády viděly víc obrázků a článků o Irsku.Tak dnes pár fotek a příspěvek o životě tady zase nějaký napíši.Slibuji.Tak se půjdeme spolu projít....





A ještě fotky z místa, kde bydlím Virginie....






Fotografií mám víc,jen je musím zmenšit a pak Vám ukáži další.A jdu ještě chvíli psát do školy a Vám všem krásné sny a dobrou noc, protože tady je teprve jedenáct ale u Vás za pár minut půlnoc a už své sny většina sníte!

22 komentářů:

  1. Krásně jsi to nafotila Marcelko:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mne mohlo napadnout Ajko, že Ty stejně jako já ještě nespíš!Díky.A dobrou....

      Vymazat
    2. To víš Marcelko, já čekala na večerníčka od Tebe:-))

      Vymazat
  2. Marci, musí tam být krásně! V Irsku by se mi líbilo...Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko někdy tu je i krásně!Tobě také pěknou středu!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani ,tak přece jen blog?Už jsem byla juknout v noci,Musím si tě taky přidat,až přijdu na to jak...A vítej mezi blogařko!

      Vymazat
  4. no....ja som tam bola
    krásna krajina, mne sa tam fest páčilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásná a drsná se zajímavou historií.Neměli irové vždy na růžích ustláno.

      Vymazat
    2. ja som tiež napísala, že krásna a drsná a potom som nechala iba to krásna. Pretože Ty si dole a ja som navštívila aj "horné" Írsko a tam je teda fest drsno, tak aby som to nejako odstupňovala.
      Ale krásne je tam všade, tak úhľadne.....žiadny bordel, šopy pri domoch, kopec búd...

      Vymazat
  5. Myslím, že by sa my v Írsku páčilo, možno niekedy - uvidím. Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každého volba, trošku odlišná země od těch našich,ale stojí to za to! Doporučuji!M.

      Vymazat
  6. Hezká krajina Marcelko,živí se lidé v Irsku převážně zemědělstvím?Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko převážně ano,hlavně ta naše generace a starší se stále snaží udržet farmy.Mladí lidé odsud utíkají do světa.Není tu moc průmyslu, a ze zemědělství spíš to chovatelství,krávy ,býci,ovce.Na těch šutrech tady nic moc nevypěstují a hlavně tu chybí sluníčko a teplo.Většina ovoce i zeleniny se dováží.

      Vymazat
  7. Ahoj Marci...a moc děkuju!!!!
    Opravdu mě zajímá,jak se v Irsku žije.Píšeš,že tepla a sluníčka si tam moc neužijete.Jaké teploty máte na jaře,jaké v létě?
    Krajina se mi moc líbí.Ty traviny rozparcelované kamennými zídkami mají něco do sebe.A taky města a vesnice.Zdá se mi,že domky mají kolem sebe víc prostoru,že nejsou na sebe tak namačkané,jak to bývá zvykem u nás.Budu se těšit na další fotky a na psaní o životě v Irsku.
    MOC ZDRAVÍM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem Blani popsala v dalším příspěvku počasí a dala sem další fotky.Krásný víkend a děkuji moc za pozdravy!

      Vymazat
  8. ahoj Marcelko, děkuji za krásné fotografie a povídání o tvém novém domově. Já si musela počkat, až přijdu z práce:-(, ráno brzo vstávám a tak chodím "do vláken" dřív. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Není zač Zuzko, taky bych chodila do vláken dřív,kdybych dokázala usnout,ale mám se spánkem problém.Ahoj M.

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelo,
    moc zdravím do Irska !
    A moc děkuji za přání :-)
    Abych pravdu řekal s tím nic neděláním mám já aktivistka maličko problém, ale zvolnila jsem to zase ano ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet pěsti,aby bylo vše v pořádku!Díky za komentář a pěkné dny!Opatrujte se s mimískem!

      Vymazat
  11. Marcelko, posíláme pozdravy, naprosto se kocháme Vašim prostředím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!