pátek 17. května 2013

Repete...procházka Irskem

Dnes jsem měla zkoušku z IT-grafiky.Uf ,mám to za sebou ,z pěti zadání mám čtyři a půl.To je tak,když se zadání nedočte do konce!Ale snad dobrý.Děkuji Vám všem,co mi držíte vždy palce a svými komentáři podporujete! Moc si toho vážím!

Chci Vás opět pozvat na maličkou procházku.Nejprve k počasí v Irsku, to je Blani pro Tebe!V Irsku  je celoročně tak nějak stejné počasí,v zimních měsících málokdy mrzne teploty jsou okolo dvou st., nejvíce slunečných dní je od května do července ,sedm hodin denně a teploty do šestnácti st.Pokud je 22st.C irové šílí,protože je pro ně nezvyklé vedro.Sníh jsem tu viděla za sedm let asi třikrát,ale protože nemrzne ,nevydrží.A byla to tehdy kalamita jako blázen,protože byl sníh po dvanácti letech, irové mají pouze letní pneu,takže jezdili opatrně krokem,  protože tehdy vyjímečně i mrzlo a teploty klesly do mínusu ,byly zavřené školy, nejezdily autobusy ,prostě kalamita.Pokud už je slunečné počasí, slunce je ostré a lze se rychle spálit,protože díky stálým a vytrvalým větrům teplo necítíte tak,jako u nás ve střední evropě.A srážky -další irská specialitka.Dost často prší.Například dnes ráno pršelo,v době ,kdy jsem dělala zkoušku,bylo kráně slunečno, po cestě ze školy již poprchávalo a ve čtyři hodiny byl slejvák s ledovými kroupami.Nyní je pod mrakem,14 st.C.Blani, snad stačí můj popis počasí.

Jdeme na procházku:








Zítra se tu konná u kostela, od kterého tu jsou dnes fotky bazar. Pokud nebude moc pršet, vezmu fotoaparát a nafotím jej.Všem Vám přeji krásný víkend plný sluníčka a pohody!A děkuji za návštěvy zde u mne.

13 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko, počasí je takové, jak jsem předpokládala a fotografie zase podobné obrázkům z filmů. Líbí se mi kamenné domy:-), ale vůbec netuším, zda bych tam dokázala žít. Jazyk se dá naučit, ale proniknout do mentality starousedlíků asi není vůbec jednoduché. Jsi šikulka, že tam dokážeš studovat. Stále držím palce:-) Budu se těšit na další článek. Hezký víkend a užívej si bazaru - to budou prodávat místní výrobky? Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Tobě krásný víkend Zuzko a děkuji.Na bazaru se prodávají výrobky, a všechny možné věci,co lidé už doma nepotřebují.Taková různorodá směsice.Já mám z bazaru 2 háčkované dečky asi třicet let staré a figurku houpacího koníčka z porcelánu.prodávají tam i vlnu,ale ta paní ji má dražší ,než v obchodě.

      Vymazat
  2. Marcelko, myslím na tebe a stále ti držím pěstičky pro štěstí!!! V Irsku to je krásné! Jéé, jak bych se za tebou hned vydala, ty jejich stavby, to je krása! Počasí je už horší, já osobně miluji teplo :)). Přeji krásné dny, ať se ti daří ve škole i v životě. Pa velké obejmutí A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko není problém, pokud bys chtěla doletět na návštěvu,můžeme se domluvit.Taky miluji teplo, ale zvykla jsem si.Měj se moc hezky a děkuji Ti!

      Vymazat
  3. Marcelko tys prostě hvězda:-))
    Počasí by mi vyhovovalo, mírná zima, mírné teplo....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem to vážně,a zářím...když jsem ta hvězda!To mne potěšilo a ještě mi tak nikdy nikdo neřekl!Děkuju.

      Vymazat
  4. Marcelko, fotky jsou krásné ... i přes tu pro mě nepřízeň počasí musí být Irsko krásná země. No týdenní dovolenou bych tam asi zvládla, ale pak zas rychle zpátky do teplíčka.
    Měj se krásně ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věruško, teplíčko je teplíčko, to docela chápu!Krásný víkend!

      Vymazat
  5. Ahojky Marci!!!!
    Moc děkuju za upřesnění informací ohledně počasí.
    Teda jednim slovem brrr ...na mě zima strašná a ještě říkáš,že moc fouká,tak to je pak pocitově možná ještě větší zima,že jo?
    Znovu opakuju,že fotky jsou prima,moc se mi líbí domy,krajina,svoji atmosféru má dokonce i hřbitov,ale kdyby bylo tepleji.
    Marci,moc ti gratuluju k další zkoušce!!!!
    A těším se na další informace ohledně života v Irsku...co třeba lidé...jací jsou Irové ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani všechno bude...jen nějak nestíhám, mám moc úkolů a učení.Měj se fajn!

      Vymazat
  6. Krása, moc se mi líbí domečky...jsou nádherné....jakoby se zastavil čas s nádechem romantiky...přeji příjemný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víkend byl pracovní,jediný super slunečný den a já uklízela dům od rána do sedmi do večera.A v neděli už pršelo,takže byl čas na školu!Děkuji a zdravím!

      Vymazat
  7. Nádherné fotky. Irsko je můj tajný sen.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!