pátek 8. března 2013

Vše nej všem nám!

Vše nej dívky,matky,ženy,babičky!

6 komentářů:

  1. I tobě Marcelko ... krásný den
    Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko, dnes byl pátek a já držela palce :-) Děkuji za přání a užívej si víkendu. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpověděla jsem zase jinak,než jsem měla!Snad si to přečteš i tak.

      Vymazat
    2. To víš, že jsem si to přečetla, byla jsem zvědavá.....PC ti určitě opraví. Obdivuji se ti, že jsi se do studia pustila....já bych to v angličtině nezvládla....ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
  3. Zuzko děkuji,mám to i když asi ne plný počet procent,všichni jsme byli nervozní a jedna irka dokonce dostala záchvat paniky a musela ji odvézt ambulance,protože příznaky vypadaly až jako epileptický záchvat.Ale odpočinout nás ta motorová myš nenechala,na pondělí máme napsat každý na svou prezentaci recenzi.A mně ještě začal zlobit počítač a jde zítra k doktorovi.Tak teda nevím,jak to dopadne.Díky,žes mi držela palce,určitě to pomohlo!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Marci, tobě též ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!