pondělí 4. března 2013

Mám to za sebou.....a OK!

Pohled z okna mé kuchyně na můj strom,krásný že?
Včera v podvečer jsem se dívala z okna a musela vzít fotoaparát a jít na zadní schodiště Vám vyfotit strom,na který se dívám denně.Irská příroda brání větrům od moře i od oceánu tím,že stromy oblékne do kabátku z ...myslím,že je to břečtan.A ti ptáci ,co na stromě sedí,jsou zimní,v létě je tu není vidět.Podobné našim vránám,ale mají kratší zobáky i tělíčka a kulatou hlavu.Byl to hezký večer a já už relaxovala u háčkování.,jen vám ho nemohu ukázat,je do dvou výměn,takže musíte počkat,ještě není vše hotovo.A dnes...šla jsem na řadu jako čtvrtá,dostala při pohovoru pět otázek,zda mám nějaké zkuišennosti v oblasti péče o staré lidi,abych řekla něco o sobě,jaké jsou mé slabé a silné stránky povahy,co budu dělat,pokud člověk,o kterého pečuji,bude na mne zlý a nebude spolupracovat a čemu bych dala přednost,zda práci v nemocnici,pečovatelském domě a nebo práci domácí péče.Snažila jsem se stále mluvit a a paní z HSE byla příjemná starší lady,takže jsem neměla ani trému.Vanessa učitelka vše natáčela na videokameru,ale tu jsem nevnímala.Mám to za sebou a snad jsem pohovor udělala,i CV a cover letter-životopis i motivační dopis jsem měla v pořádku.Dnes už dám pausu-za chvilku procházka s fotoaparátem a večer háčkování.Od zítra opět příprava na pátek.To mi dá asi zabrat víc.Děkuju všem,co si na mne dnes možná vzpomněly a držely mi palce!Pomohlo to!

6 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko, to jsem ráda, že máš z pohovoru dobrý pocit, však jsem držela palce a v pátek budu znovu.... ahoj a krásný strom máš za oknem...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marci!!!
    Tak bylo jasné,že TO DÁŠ !!!A v pátek to dopadne taky dobře.
    Já jsem dneska nestihla ani to háčkování.Do práce jsem šla na půl šestou a byla jsem tam až do pěti.Za chvilku zalehnu a zítra nanovo.
    Marci,měj se a doufám,že u vás je taky tak hezky a slunečno,jako je od soboty u nás

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, tak to moc gratuluji ...
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Supr Marcelko, jsi šikulka!
    A výhled máš teda parádní, takový strom by se mi taky líbil:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A doufám Alenko,že by s ho již i viděla!Už je Ti lépe?ATB na oko zabrala?Dobrou noc a doufám,že je Ti líp!

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!