pátek 1. listopadu 2019

Fore Abbey

S návštěvou panaV. jsme výletovali. Byli jsme u moře v Bettystown, ve Slane, za Oldcastlem na zřícenině, opět i ve Slane. Bylo to hektické a každý den jsme byli někde. Carlík jezdil s náma, tak jsme si to užili všichni.








Tohle byl jeden z našich výletů do FORE. Klášter vznikl okolo roku 630 a v dobách jeho největšího rozkvětu jej obývalo 300 benediktinských mnichů.Nachází se asi 25 km od Mullingaru, v hrabství Westmeath. Ten den bylo nádherné počasí , tak se nám výlet vydařil.

3 komentáře:

  1. To je výlet, který by se mi líbil - staré hrady, kláštery ap. mám moc ráda. A nejraději ty, co si mohu prolézat sama bez průvodce ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Loni se mi po Irsku trochu toulala dcera, ty hrady a kláštery... ach, to bych opravdu chtěla vidět na vlastní oči.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem si pročetla a prohlédla fotky u tří příspěvků. Bezvadně připravené pohoštění, hezká nová sedačka a zajímavý výlet- líbil by se mi.
    Přeji pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!