pátek 1. listopadu 2019

Dárek pro mne a Charlíčka

Rozhodla jsem se pořídit novou sedací soupravu. To jsem ale netušila, že kvůli nové sedací soupravě a mému pidi obýváčku najezdím přes pětset km, než seženu sedací soupravu, dlouhou jen dva metry dvacet. Větší se mi sem prostě nevejde!
Dvousedačka, která v pokoji byla dosud, byla malá a když přijela návštěva, nebylo moc pohodlné se v pokoji posadit. Seděla většinou návštěva a já s Charlíčkem na klíně na křesle. Navíc se sedačka začala tak nějak olupovat a ani nový elastický potah nepomohl. Věděla jsem, v jakém stavu je a proto šetřila na novou.

I když byla drahá, mám z ní velikou radost , je pohodlná, akorát vysoká, látka se dá otřít vlhkým hadříkem, vypadá jako broušená kůže. Má na pravé straně prodloužený sedák a na levé straně tzv.recliner, dá se jakoby rozložit a může si osoba zde sedící také natáhnout nohy.


Mám z ní velikou radost!


A ta původní je zatím, než ji nechám odvézt , v kuchyni. Charlíček je z ní nadšený, od té doby ,co je tam nevlezl do pelíšku! Má totiž svoji psí sedačku!

4 komentáře:

  1. Zdravím do Irska ! Jsem ráda , že jste se ozvali, už jsem o Vás měla docela obavu - i když se známe jenom přes blog. Odmlka naštěstí nebyla ze zdravotnich důvodů - ale kvůli zvelebování domu a oslavě - sedačka vypadá moc hezky, doufejme, že bude i stejně pohodlná. Jedna oslava se vydařila, druhá Vás na 4.11. čeká :-), a je vidět, že oslavenec je přesvědčený, že dárek už dostal - pelíšek je přece jenom pro štěňata - velký pes spává na otomanu !
    Jitka M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také moc zdravím a omlouvám se! Budu ráda, pokud mi napíšete na můj email macekie@email.cz . Je toho spousta, proč jsem tu nebyla, ale nechci tu publikovat vše. Děkuji Marcela a Charlie

      Vymazat
  2. Marcelko, sedačka je moc pěkná - ty kilometry stály za to. Super je to vysoké opěradlo, kde se určitě dá opřít i hlava.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko tobě i Charličkovi přeji pohodlné sezení! A jak vidím, tak i ležení :o)
    Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!