pátek 13. září 2019

Narozeniny






Charlíček, moje láska, můj hafánek, můj rarášek uštěkaný má dnes 2 roky ! Přeji si ještě dlouhá léta spolu  !

9 komentářů:

  1. Moc Vám ty dlouhá společná leta přeju!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím do Irska ! Uteklo to hrozně rychle - z Charlička už je "super psí mladý muž" ! A tak Vám k těm narozeninám gratuluju oběma - i pro tebe jsou to s Charliem 2 roky nového života ...
    JitkaM

    OdpovědětVymazat
  3. Pejskovi hezké narozeniny a tobě pěkný den

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné narozeniny, jak oslavujete? Psí dort? Nádherný pejsek, nenudíš se s ním, viď?
    Krásné dny ti přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné narozeniny a hodně dlouhých let pohromadě!

    OdpovědětVymazat
  6. To to uteklo. Vypadá stále jako půl roční štěňátko. Přeji krásné slunečné podzimní dny.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji tomu fešákovi a tebe, Marcelko, zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Velká gratulace Chárlíkovi k narozeninám. Nedávno jsme projížděli okolo Loun a navštívili Panenský Týnec. Moc jsem tam na Tebe vzpomínala. Marie

    OdpovědětVymazat
  9. marcelko, sleduju blog a dlouho jste se s Charliem neozvali - za chvilku bude 4. listopadu a svátek bude mít Karel, tak gratuluju !
    Doufám že ta odmlka je jenom kvůli nedostatku času - Charlie, zahrada, domeček, atd ne kvůli nemoci nebo jiným nepříjemnostem. Stačí napsat na blog - Jsme OK ! Zdravím
    ¨JitkaM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!