úterý 16. července 2019

Pro mou duši....

Dorazily knihy , které si objednávám pravidelně z nakladatelství KOSMAS , které mi knihy posílá v balíku sem, do Irska. Vzdy se jich nemohu dočkat. Tak Vám ukáži, co jsem si tentokrát objednala. 


Tady jsou všechny pohromadě.



Marii Doležalovou mám ráda, je taková osobitá a svá, její kniha byla ve slevě , tak jsem zvědavá na její styl psaní. 



Autorkou těchto dvou knih je žena-blogerka, která žije v italském podhorském maloměstě patnáct let a v "Jednohubkách" i v "Dvouhubkách" tento život popisuje., prý s vtipem a nadhledem. A zajímá mne jak žijí našinci v jiných zemích. Tak proto je mám!



Vířivku Lucie jsem nemohla neobjednat! To je Vám jasné, ne? 

A těším se na ni a jsem zvědavá!


Když čtu tuto Lucii a její příspěvky na FB , mám pusu od ucha k uchu. Podle recenzí na její knihy, každá druhá čtenářka by chtěla být jedním z jejích dětí či součástí zvěřince! Lucka je matka tří dětí, velmi aktivních, v jejím domě nalezlo domoc několik toulajících se kočiček a ještě mimo vydání tří knih , stíhá podnikat v oblasti pohádek a výletů pro děti. 


Nebyla bych to já, kdyby chyběl nějaký román, ve kterém figurují zvířata.Kniha vlevo slibuje příběhy nabité energií a humorem jedné neohrožené veterinářky v Irsku! Gillian Hicková líčí situace ze svého osobního i profesního života.A muži, irští farmáři jí její úlohu vůbec neusnadní!
Druhou knihu napsala také veterinářka a spisovatelka Suzy Fincham-Grayová a v knize popisuje příběhy smutné i veselé, svých svěřenců.


Heřmánkové údolí bylo vždy rozebrané, nyní se mi povedlo jej objednat. Anna přijíždí do naší republiky po druhé světové válce, neumí náš jazyk, nezná zde žijící příbuzné a myslí si, že ji čeká život v zaslíbené zemi. Ze dne na den se ale ocitá v českém středohoří, kde ji záhy příbuzní provdají za muže o kterém nic neví. je to prý fascinující příběh , podle skutečné události, který ale Anna svou snahou neprohrála. 



 Tyhle dvě knihy od stejné autorky slibují neodolatelné příběhy plné cestování, lásky a života, s esencí dánského štěstí a hygge , prý velmi čtivé!



Marie-Laurie žije s otcem v Paříži a jako malá oslepne.Němci obsazují Paříž a otec se s dcerou rozhodne uprchnout...začíná brilantní příběh, který funguje jako mistrovské hodinky, všechna kolečka do sebe zapadají s naprostou přesností. Tento 534 stránkový román je prý okouzlující!


A tento poslední příběh je prý nádherný příběh o čtení a knihách, který Vás zahřeje. I o lásce ke knihám, kterou já sdílím. 

Tak tohle je má dnešní radost, kterou zakalila jedna smutná zpráva. Prosím, važme si každičkého okamžiku, kdy jsme schopné se štastně usmívat, prožívat všechny ty obyčejné starosti a radosti každičkého dne... kdy jsme v rámci možností zdravé..... Není to bohužel samozřejmost pro každou z nás! 

17 komentářů:

  1. Ahojky,
    to je pěkná hromádka knih:-) Já jsem četla Kavárnu v Kodani (recenze na blogu) a Pekárnu v Brooklynu (ta vyjde koncem tohoto týdne) a byla jsem z nich nadšená. Velmi dobře se čtou, je tam spousta jídla, lásky a zahřejí u srdce:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na recenze knih podívám, třeba najdu tipy na příští objednávku!Děkuji Marcela

      Vymazat
  2. Tak to je pěkná sbírka knih. Přeji krásné počtení, hezké pohodové chvíle s knihou.
    Posílám i hodně síly těm, kteří to potřebují...
    Prima léto
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, síla je potřeba na boj s nemocí, tak děkuji hlavně za toto přání!

      Vymazat
  3. Pěkná hromádka knih, to máš čtení na celé léto. Věřím, že se na ně těšíš. Tak klidné chvilky s knížkou v ruce a pěkné léto vůbec.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to si krásně počteš.Některé názvy jsem si opsala a v knihovně po nich budu pídit.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych tu potřebovala knihovnu, českou! Chodila jsem do ní celý můj život i když v dospělosti jsem si hodně knih kupovala a jako dítě dostávala jako dárky. Pěkné léto přeji a díky!

      Vymazat
  5. zdravím do Irska!
    Marcelko, říká se, že nebýt tmy, neocenili bychom světlo, nebýt zla, nepoznali bychom dobro a nebýt smutku, nevážili bychom si ani drobných radostí ..... Bohužel, takový je život, Ae sama víš, že po bouřce se vyjasní, a po tom velkém smutku kdy ti odešli krátce po sobě oba pejsci, se najednou rozjasnilo a objevil se Charlie ! Hezké léto s Charliem a dobrými knihami - doufejme, že nebude chtít "číst" taky! Jitka M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji za Tvá slova! Charlie na knihy žárlí, stejně jako na telefon či počítač. Okamžitě přibíhá s balonkem a chce si hrát! Z knih mám radost, však už dočítám druhou.... Jak mne kniha zaujme , neumím se od ní utrhnout. Jako dítě jsem s tím měla problém: už jdu, ještě jednu stránku... a bylo zle! Stran bylo víc a povinnosti čekaly... Krásné léto přeji!

      Vymazat
  6. To máš pořádnou zásobičku... znám jen tu od Marušky Doležalové a pak jsem dostala reference na Heřmánkové údolí, ale moje kolegyně z toho byla tak ubrečená, že jsem to raději ještě ani nezkusila číst. Tak hezké počtení a lepší zprávy!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že těch knih, u kterých mi potečou slzy je v mém výběru víc! Ale podle doporučení i přesto stojí za to si Heřmánkové údolí přečíst! Děkuji a hezké ltní dny!

      Vymazat
  7. Jú! To je nálož na celé léto i podzim! Jsem zvědavá, jestli tě moje Vířivka zaujme. Ahooj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečetla jsem ji včera odpoledne Lucie a ten konec mne snad ani nepřekvapil , škoda že příběh nebyl obšírnější, četla bych dál a dál...Bude pokračování? Už mám skoro přečtenou další o irské veterinářce. Venku prší a je 16 st. tak mám pocit, že přečteno bude brzy. Vířivka má ode mne pět hvězd! Zdravím k Vám domů!

      Vymazat
    2. Děkuju! Pokračování určitě ne, další kniha ano, ale jsem na začátku. Závidím déšť! Prima čtení, ahooj!

      Vymazat
  8. To je hromada. O spoustě z nich vím, ale četla jsem jen Jsou světla, která nevidíme. Mám o ní článek na blogu.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!