pondělí 1. dubna 2019

Výlet k moři

Minulý týden ve čtvrtek i v Irsku bylo krásné slunečné počasí a 14 st. tak jsem vzala Charlíka na výlet k moři. Jeli jsme zase obvyklou trasu na Duleek, Julianstown, Laytown a Bettystown. Třetí přímořské městečko v pořadí ještě nebyly pláže tak přeplněné auty, jako první dvě zmíněná městečka. Myslím, že k fotkám netřeba slov: 










Bylo to super odpoledne, hezky jsme se prošli po pláži, já si dala latté a Charliček vlezl i do vody. Já se přiznám, já ne, na mne byla voda studená, ale irští otužilci v moři byli po kolena. A spousta jich jezdila v neoprenových oblecích na skůtrech. Cesta domů byla trošku delší, protože se přes Navan vracelo spousta aut, tak byla před mostem v Navanu asi půlhodinová zácpa s metrovým popojížděním ,ale i tak jsme si to s Charlíčkem oba užili. Tento týden mi ve čtvrtek přiletí návštěva z Loun, kamarádka Zdenka s mužem, tak se k moři určitě také pojedeme podívat. Snad bude opět nějaký slunečný ,trošku teplejší den. Dnes je tu totiž jen 8 st. oblačno a fouká studený vítr. A máme už duben! 


7 komentářů:

  1. Dobrý podvečer....mám směšnou otázku...to vrásnění na písku na jedné fotce je od vln v moři nebo "trvalý" kámen ??? Viděla jsem to i na blogu asi u ...https://attic24.typepad.com/weblog/.... Jinak moc krásné fotky, takový výlet na zkoušku byl určitě fajn...hezký den všem...Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Miládko zvrásněný písek od vln moře.Děkuji za komentář. Marcela

      Vymazat
  2. Ta vroubkovaná pláž je super. V Čechách byl taky krásný víkend (ostatně i dnešek).
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady se pěkně ochladilo, dokonce v předpovědi slibují na čtvrtek sněžení a v pátek bouřku. A jen sedm st. Prostě takový divoký začátek jara! M.

      Vymazat
  3. Marcelko, parádní fotky :) To jste si to museli užít, Charliček se pěkně vyběhal, viď. To jsem se chtěla zeptat: smí se u vás venčit pejskové na volno, bez vodítka?
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Tvoje výlety mám moc ráda. Do Irska se jen tak nepodívám (neříkám nikdy!), ale můžu kouknout alespoň k tobě. :-)
    Měj se fajn, pa.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, krásná procházka po pláži. Vrásčitý písek je super, hezké fotky.
    Přeji prima neděli. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!