úterý 26. června 2018

Charlie u moře...

Dnes dopoledne pod mrakem, ale dusno a 28 st. teplo, s předpovědí, že odpoledne bude slunečno. A bylo... Proto jsem se rozhodla vzít Charlíka na výlet k moři. Do Bettystown, kam jsem ho vzala již o Velikonocích s návštěvou. Jenže tehdy jsme byli nabalení ještě do zimních bund a všichni byli rádi, že jsme je měli. Dnes to bylo jiné ! Obloha sice s oblaky, ale ta nádherná modř, nemohla jsem se vynadívat. Moře bylo  docela teplé, Charliemu se líbily vlny a racci. Ty chtěl chytat a bylo docela těžké jej udržet na vodítku. Bylo tam i dost lidí, kteří měli s sebou pejsky všech možných ras, tak jsem Charlieho nemohla pustit z vodítka. Už bych ho asi nechytila... jak vidí psa, utíká se seznamovat.












Myslela jsem, jak bude Charlie unavený, ale opak je pravdou! Ještě nyní mi nosí svoji oblíbenou hračku a chce, abych mu ji házela. Tak snad ho přemluvím, že se musí jít i spát. Ráno musím po sedmé vstát a kolem osmé  vyrazit do Cavanu na úřady, má být ještě větší teplo než dnes , tak to chci stihnout dřív, než bude velké teplo. A odpoledne pojedu asi tady k jezeru, u hotelu Manor za Virginií je prý nově upravená pláž s molem a přístupným koupáním. Tak že bych se po 12 letech v Irsku také vykoupala ? 

6 komentářů:

  1. Pejsci jsou prostě k neutahání:-). To modré nebe je opravdu krásné. Marcelko užívej s Charliem léto a pláž, jezero, moře.
    Měj se hezky
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Charlieho :) Určitě jste si to báječně užili, sluníčko a pláž, to je prostě paráda.
    Krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, to jsou krásné fotky od moře! Ráda jsem se podívala. Jezděte na takové výlet častěji. :-)
    Mějte se oba moc fajn, pa.

    OdpovědětVymazat
  4. Mějte se fajn, užívejte si léta
    JitkaM

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný výlet k moři. Charlie si užíval a Ty určitě také.
    Chválím i krásné foto s vnučkou na facebooku. Posílám pozdrav. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si nedokážu představit, že bychom měli brát naší Jackie k moři. Když jedeme na víkend po ČR, tak jede s námi, ale k moři ji nebereme. To jsem ráda, že se mi vejde všechno do kufru , který si pak musím na letišti hlídat a nevím, jak bych to udělala ještě se psem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!