pondělí 16. října 2017

Ophelia v Irsku

Dnes Irsko čekalo na hurikán... Ophelia. Od poledních hodin vítr, déšt, zavřené školy, ulice vylidněné, pošty a obchody od půl jedné zavřené. Naštěstí v tuto chvíli tu sice stále pořádně fouká, jsou popadané stromy , ale nejhorší to bylo asi u moře a oceánu. Ve zprávách ukazovali vlny , které vypadaly skoro jako tsunami. Já to mám k moři asi hodinu autem , k oceánu ještě dál... takže u mne jen lítaly po zahradě kbelíky a plastové židle, zlámalo to zbytek květin na záhoně. Jinak jsem já i Kesynka v pořádku! I když jsem od půl jedné nevylezla z domečku. A zatopila v krbu, abych neslyšela ten hukot větru... 



Kesynku Vám posílám foto z minulého týdne, ta se toho hučení z venku bojí a je dnes  celé odpoledne nahoře pod dekou v posteli! Chodí dolu jen kontrolovat misky , napít se a rychle ven a ještě rychleji zpátky! Snad hurikán nenadělal moc škody .... Jsem moc ráda, že u Vás je nádherné babí léto, moc vám to přeji!

3 komentáře:

  1. Dufam,ze uz mate po zivle. A snad sa vam dalsie hrozby prirody vyhnu. Irsko je nadherne (aspon z obrazkov), bola by skoda o tu nadheru prist. Drzim palce :-). A Prajem nech mate teraz uz len krasne jesenne dni. Lucia

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem moc ráda, že jste v pořádku :-)) Když jsem to v televizi slyšela, hned mi zatrnulo....

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, já jsem si na vás vzpomněla, když jsem viděla reportáž ve zprávách. Jsem ráda, že jste obě holky v pohodě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!