pátek 15. září 2017

Erica's Fairy Forest-Cootehill

Minulou sobotu jsem v rámci získání praxe v řízení podnikla s Kesynkou výlet do Cootehill, 40 km vzdáleného vílího lesa. Jen počasí a moje hlava zklamala ! Nechala jsem doma fotoaparát, takže fotky nejsou z mého telefonu pro důchodce moc dobré. A taky svítilo sluníčko a do toho docela dost pršelo. Kesynka vůbec nechtěla jít vpřed, spíš couvala zpět na parkoviště. I tak jsem ráda, že jsme to pěkné místo našly a pro děti je to úžasné místo, navíc okolo jezírka se dá jít lesem na procházku dokola.

Zde tedy pár fotografií, ty pěkné jsou půjčené z internetu. 


















Na poslední fotce je názorně ukázáno moje skvělé parkování...a štastná Kesynka, že se jede domů. Ještě jí není úplně nejlíp, mně také ne... po Chlapečkovi se nám oboum strašně moc stýská. Omlouvám se za špatnou kvalitu fotografií, snad se mi povede se tam ještě podívat, až bude hezky a nezapomenu doma fotoaparát. Děkuji Vám za komentáře a přeji krásný víkend!

3 komentáře:

  1. Ahoj.....hezké místo
    Měj se Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Marcelko to jste měly s Kesinkou krásný vílet . Kesince se nedivím, že chtěla domů.Když nám vloni zemřela čtvrtá výmaranda tak jsme vzali bordodogu Evi autem za vesnici na šípky a ani nechtěla z auta ven
    Ten smutek bude trvat dlouho , já smutním pořád , ale zase mám dobrý pocit, že se u nás všechny měly moc dobře a Chlapeček u vás taky.Mějte se s Kesynkou krásně a přeji hezký víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný výlet, to si užíváš s Kesinkou nového autíčka.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!