středa 16. srpna 2017

Slabá výdrž...

Ačkoliv jsem se zařekla, že nebudu nic péct, mám slabou výdrž a stejně jsem v pátek na víkend upekla. Jen piškot, tenký, na něj krém z jednoho mascarpone a jedné půlkilové kysané smetany.
Do krému jsem nakrájela sáček mražených jahod z mé zahrady. Navrh želé z pudinku , uvařeném se sirupem z jahod. A byl to osvěžující , nepříliš sladký desert. Měla přijet irenka s Vládou a tak jsem chtěla mít co podat ke kávě.



 Kesynka s Chlapečkem jsou v pořádku a dělají mi společnost , moc jim to sluší ,když se spolu vyhřívají na křesle pod oknem. Když náhodou na chvilku vysvitne sluníčko.
A já si skřípla nerv v zádech, tak se léčím, láhev na teplou vodu docela po třech dnech zabírá jako obklad, ale ještě to není úplně ono. Dnes celý den pršelo a já měla tak trochu ležící , odpočinkový, pyžamový den. Děkuji Vám za milé komentáře a přeji hezký zbytek týdne!

3 komentáře:

  1. Ahojky Marcelko, ty mi děláš chutě, kdybys byla blíž, tak bych na kávu a něco k tomu hned přijela😀 věřím, že už to je lépe. Posílám pohlazení pejskům s tobě přání hezkého dne😀

    OdpovědětVymazat
  2. Takové lehké dezertíky mám také ráda.Nyní zpracovávám hromadu zahradních ostružin. Když z nich není džem, tak je to zákusek s tvarohem. Zdravím za moře. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, i já takové letnidezerty mám moc ráda!Doufám,že záda už nezlobí,vím co je to za bolest!Pěkně a zdravé ještě letní dny!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!