sobota 23. července 2016

Barter

Na blogu  http://love-passion-faith.blogspot.ie/2016/03/barter.html jsem našla zajímavý návrh na tzv BARTER. Jedná se o výměnu, kterou si blogerka sama vybere. Nabídne své výrobky a vyzve ostatní blogerky, aby jí nabídly , co by jí vytvořily výměnou za její výrobky. Jitka tento Barter našla na blogu :http://www.oringle.cz/2016/02/barter-2016.html, která popisuje jednoduchý princip - mám nebo umím něco vytvořit, chtěla bych však něco jiného, co vytvořit neumím a na co zrovna nemám peníze. Tak nabídnu své výrobky a vyzvu ostatní, aby mi nabídly výměnou to, co třeba vytvořily. Prostě něco za něco.
 Já Jitku oslovila v komentáři, poslaly jsme si maily a domluvily se. Jitka potřebovala nutně PUF pro kamarádku a já dečky a podkafíčka na stůl. Tak náš Barter proběhl , obě jsme spokojené a Jitka mi napsala, že PUF udělal radost. Posílala jsem jej nevycpaný, Jitka švadlenka si ušila dovnitř výpln a vycpala jej. Přidala jsem jí do balíčku nákrčník a rukavice pro ni na zimu a ona mi navíc ušila dva puntíkaté polštáře a kosmetickou taštičku. 


Puf a nákrčník a rukavice  letěly k Jitce ode mne z Irska.
A já mám krásné puntíkaté polštářky, prostírky, podkafíčka a taštičku. Akce , kterou jistě ještě zopakuji, já, Jitka a nebo na svém blogu Oringle. Myslím, že to je skvělý nápad, co říkáte? Oringle na svém blogu nabízela své malované originály, přáníčka, krabičky, svatební přání a Jitka své šité výrobky.  Můžete se podívat na oba blogy.

3 komentáře:

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!