pátek 29. dubna 2016

Srdce na dlani...

má Věrka Fina, autorka knížky Máma, kterou většina z Vás dobře zná. Před několika týdny se na jejím blogu objevil příspěvek o hračce pro její dceru Carolínku. Věrka popisovala, jak pro svou dcerku objednala veverčí rodinku a jak ji vyšla malá nepozornost při objednání draho. Přesto chtěla sen malé dcerce splnit. Příspěvek o veverčí rodince je nádherně nafocený. Já asi týden potom jela do Navanu na krev a tam jsem v jednom charity shopu objevila zabalenou, novou Sylwania rodinku, za poloviční cenu. Hned jsem si vzpomněla na velkou radost Carolínky a protože mi kdysi dávno Věrka poslala hořčičné semínko na výrobu domácí hořčice, rodinku jsem Carolince koupila a poslala. Poprosila jsem Věrku, zda by mi neposlala fotky malé s ježečky. Její radost z dárku byla veliká, je to z fotek vidět. I dárek pro maminku Věrku se zalíbil a malá prý pletený šátek skoro nesundá z ramínek. Navštívil s ní dokonce divadlo!



A já mám radost, že jsem mohla malé Carolínce, která je své mamince velkou oporou, připravit malé překvapení. 
A dnes jsem byla překvapená já. Od milé Věrky mi doletěla obálka s její knížkou Máma.

Věruško, moc Ti děkuji! Už se těším, až si ji přečtu! U Věrky na blogu "Carolina Mia" najdete nyní odkaz na stránky HIT,https://www.hithit.com/cs/project/2390/kniha-velka-mama, kde můžete přispět na vydání druhé knihy Velká máma, knihu tak získáte za skvělou předprodejní cenu! Věřím, že tento projekt bude úspěšný a Věrce pomůže knihu vydat. 

4 komentáře:

  1. Marci,to je krásné a dojemné :-) Měj se pěkně P.

    OdpovědětVymazat
  2. Marci,to je krásné a dojemné :-) Měj se pěkně P.

    OdpovědětVymazat
  3. ...knížku mám už delší dobu a těším se na další - tentokrát to bude Velká máma....a ty jsi stejně zlatíčko:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já jsem zase pro změnu darovala všem našim dcerkám (už jsou docela dost velké:))), spodní prádlo . K tomuto nápadu mne dovedla jedna moje kamarádka a shodou okolností i jedna kolegyně a musím říci, že jsem opravdu nepochybila a byly z toho opravdu nadšené :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!