pondělí 4. dubna 2016

Francouzské Eclairs

jsem pekla ještě na Velikonoce, kdyby náhodou dorazili nějací koledníci, či návštěva. Nakonec jsem je skoro všechny snědla sama, protože přišla nakonec jen Renata odnaproti. Ale byly skvělé a určitě jsem je nepekla naposled. A takhle jsem je dělala:
 Takhle krásně vypadaly.
Nejdříve jsem upekla eclair z odpalovaného těsta.
Ze žloutků, vanilky, trošky kukuřičného škrobu,mléka a dvou lžic rumu uvařila krém.
V horké šlehačce rozpustila čokoládu a eclairs polila.
 Takto na stole jsem je mohla nechat jen na focení, hafánci totiž občas ze židlí kontrolují obsah stolu!
Větvičky mám ve váze i dnes, stále jsou pěkné!

1 komentář:

  1. ...výborný zákusok, svatka ich robí ako ,,parížsky rez,,...
    Máš to doma tak útulné a ani ja nemôžem mať na stole jedlo:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!