čtvrtek 22. května 2014

U Janky 33 super výzva



Díky tomu, že jsem neměla internetové připojení, pak byla na návštěvě doma a po návratu opět bez připojení, jsem tuto výzvu málem prošvihla. Tak už vymýšlím, jakou "ušijem Ti tašku", teda vlastně uháčkuji nebo upletu, má milá, zatím neznámá virtuální přítelkyně! A těším se, až se u Janky všechny budeme v galerii kochat výtvory všech zúčastněných!
http://www.blogger.com/profile/10710069094951949506

5 komentářů:

  1. To jsem zvědavá na všechny příspěvky! A to je dobře, že zase píšeš.

    OdpovědětVymazat
  2. Neumím šít, bohužel na ruční práce nemám čas, ale zní to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelko, zdravím a mávám. budu se těšit, co hezkého vymyslíš a vyrobíš:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Marcelko,
    jak to tak vypadá, budu šít tašku pro tebe... :-). Dáš mi tip na barvy nebo to mám zkusit sama vybrat???
    Pěkný den, Marcela
    mane30@seznam.cz

    (za svobodna jsem se také jmenovala Marcela Nováková, to je dobrý, co?? :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, poslala jsem Ti mail. Doufám, žes ho dostala.A to jméno i příjmení mne pobavilo, svět je plný náhod a překvapení, že?

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!