pátek 21. června 2019

Procházka u jezera

O víkendu bylo chvílema větrné, ale slunečné počasí a tak jsme vyrazili s Charlíčkem k jezeru. Okolí u jezera vloni bylo upraveno, místo trávníku zde byly vytvořeny cestičky, přibyly venkovní stroje na cvičení, spousta lavic a stolů k posezení. Je zde nyní příjemné posezení, když je pěkné počasí. 





Na poslední fotce je ve vodě židle, to mne pobavilo, asi si ji někdo připravil k posezení až do Irska dorazí stejně horké dny, jako jsou u Vás ! Charlíček i já jsme si odpoledne u jezera užili ! 

2 komentáře:

  1. Ta židle nutí člověk k úsměvu. Podle fotek to u jezera vypadá hezky, počasí přálo, tak věřím, že jste si to Charlíčkem užili.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé! Já myslela že bordel se nosí do vod a lesů jen u nás! Jinak ty venkovní cvičící stroje se mi velice líbí a když jsem e dozvěděla že je hodlají nainstalovat i tady u nás byla jsem hodně ráda. Jenže to co tady udělali je něco neskutečného. Spíš to je cvičiště pro hasiče či jiné záchranáře kteří musí mít fyzičku a sílu v rukou, protože jak si jinak vysvětlit že to jsou všechno tyče ve výšce na přitahování a jedna lavička pro sklapovačky! A to tohle cvičišťátko propagovali v místní drbně zprvu jako pro všechny věkové kategorie!Už vidím malé děti nebo seniory (ostatně ti tahle venkovní cvičiště v Praze hojně využívají) jak se tam šplhají a dělají vzpory....Zajímalo by mne jestli bývalý starosta někdy vůbec viděl jak taková cvičiště... a kolik na to zařvalo peněz z rozpočtu které mohli jít na podstatně důležitější věci kterých tu je na vsi potřeba....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!