neděle 13. ledna 2019

Ohlédnutí za Vánoci 2018


Stromeček maličký, stejný jako každý rok ! Ale mně se líbí a mám ho  od druhého roku ,co jsem byla zde v Irsku , tedy od roku 2007.


V obýváku na krbu girlanda se světýlky, dělali jí společnost moji andílci.
 

  Jeden z krásných háčkovaných andílků, které pro mne uháčkovala a poslala v balíčku Jaruška Redneval . Další dva zdobí sklo na dvířkách nové skřínky .


Prostřeno na štědrovečerní večeři. 


Před vánoci jsem v Ikee pořídila tyto skřínky do kuchyně a moc se mi líbí.


Bohužel já i má návštěva z Ploskovic, kamarádka Jitka s manželem Pepíčkem jsme si "předávali" postupně silné nachlazení . Byly dny, kdy vždy jeden z nás trávil den v posteli. Spotřebovali jsme devět krabic kapesníků, několikery kapky na rýmu, lahve sirupu proti kašli a spoustu litrů čaje a zázvoru s citronem a medem! 


Přesto nesměl chybět pořádný hrnec zelné polévky...


a na Nový rok čočka s irskou šunkou a vejcem.


Stihli jsme jen pár výletů, tady jsme navštívili hrad SLANE . Je zde i možnost navštívit palirnu, kde se vyrábí Slane Irish triple casked whiskey. 
A na tomto hradě se letos 8. června konná koncert skupiny Metalika , v prodeji je osm tisíc lístků. Ty levnější za 93 eur jsou již prodané a mají již jen za 200 eur. 


Užívali jsme si společné snídaně, procházky, hry s Charlíčkem a posezení u krbu s knihou, Jitka tu přečetla tři knihy, Pepík čtyři knihy a já také stihla tři. 


Charlík ten večer, co jsem návštěvu odvezla na letiště. Byl z nás všech pěkně unavený. Však to bylo balonků, co mu tři lidé za den naházeli! 

A už letěli domů. Přes to naše nachlazení si myslím, že jsme si to všichni opět po roce užili ! Pepíček mi dokonce spoustu věcí zde na domečku opravil , přece jen mužský toho zvládne víc, než já sama. 
S tím se Vám pochlubím příště! 


Přeji Vám všem krásný Nový rok, těm co jste si na mne vzpomněly s přáníčkem či dárkem, moc a moc děkuji , měla jsem velkou radost !


11 komentářů:

  1. Marcelko, Vánoce jste si užili pěkně, vzdor tomu nachlazení.
    A přeju krásný nový rok i tobě.

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoce jste si užili, i když s nachlazením, za chvilku bude jaro a plánovat co se zahrádkou - a tak a\´t Vám to s Charliem do jara hezky a už ve zdraví uteče Jitka M

    OdpovědětVymazat
  3. I přes nachlazení je vidět, že jste si čas vánoční užili.
    Přeji v novém roce jen všechno dobré!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že jste se všichni pospolu měli báječně Marcelko. A ta mužská ruka se určitě hodila, protože co si budeme povídat, některé věci, co se oprav týká, jdou prostě těm chlapům lépe :o).
    Měj krásné dny během celého roku.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. I přes to nachlazení - Super Vánoce! Věřím, že jste si všichni užili!
    Výlet na hrad trochu závidím - to by bylo přesně pro mě :o)
    Měj se i v novém roce moc hezky a pohlaď za mě Charliho!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky z Vánoc! Určitě jste si je hezky užili, až tedy na to nachlazení :) Přeji Ti vše nejlepší v novém roce a hlavně hodně zdraví! ♥ M.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za návštěvu na mém blogu. Nelinka je boloňáček a oči ji omývám borovou vodou, ne oční vodou. U nás v lékárně říkám, že chci borovou vodu pro psa. Očička ji taky reznou, ale to je u těchto plemen normální. Snažím se, aby neměla moc zarostlé oči, pak je to lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám psa, který má taky pod očima bílou srst, a se slzami máme stejný problém. Dokud jsme jezdili na výstavy, používali jsme speciální kapky na bělení srsti, ale pak mi jeden chovatel řekl, že se to chce podívat po granulích které neobsahují karoten. Jejich fenka ta měla rezavý skoro celý čumák,na výstavách i když se tohle toleruje, měli občas problém, pak začali krmit těmi granulemi a rezavost úplně zmizela.

      Vymazat
  8. Ty skříňky jsou parádní! Já bych potřebovala do kuchyně taky jednu, abych si konečně mohla nějak uvolnit mísy a pokličky, přivezla jsem si po mamince nějaké nádobí ale v té naší lince je už moc málo místa, tak to potřebuju někam přesunout. Jen stále nevím jestli bílou, protože linka je bílá, nebo hnědou, protože by stála na místě kde by na ní navazovala hnědá kuchyňská lavice a stůl....

    OdpovědětVymazat
  9. Jeho aha. Aj my sme tu už 14 r a tento rok si syn kúpil malinký stroncek a dúfam o 2 r nám už bude každoročne slúžiť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten unknown author sa predstaví Zdenka z New Ross

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!