pátek 12. října 2018

Pletené ponožky

Protože se blíží ten čas, kdy pod stromek zabalíme dárky pro své blízké, pustila jsem se do pletení ponožek. Navnadila Terezka z blogu Barvínek, protože ta už napletla snad deset párů. Tak dobrá nejsem, ale snad ještě nějaké stihnu! 

Začala jsem modrýma, které mi trvaly doplést dost dlouhou dobu. Jsou kotníkové na přání a do postele. Protože moji kamarádku v posteli zebou nohy.



Další jsou tyhle barevné, na kterých jsem zkusila poprvé uplést zesílenou patu, podle videí na You tube od Katrincoly. Její videa na pletení ponožek jsou skvělá. jsou dámské a taky kratší, pletené na dvou jehlicích od špičky dvě najednou.První ponožky jsem pletla kdysi na dvou jehlicích ,každou zvlášt, ale tenhle způsob -dvě najednou se mi líbí daleko víc.


Třetí ponožky mám právě rozpletené a jsou pánské. Tak doufám, že ještě několikery do té doby vánoční stihnu! Tyhle ponožky jsou všechny pletené na jehlicích č. 3, ale na radu Terezky i Katrincoly jsem si pořídila slabší, 2,25. Dvou a půlky neměli zde v žádném e-shopu, tak snad dopadnou dobře i na těch jehlicích, co jsem sehnala. Koupila jsem i pár nových klubek na ponožky a taky vypínáky na ponožky.


Charlík nemá moc rád ,když pletu, ale musí si zvyknout a já taky, když mi ukradne klubko a oběhne s ním stůl ,několikrát dokola! Přeji Vám krásný víkend, tady prší a strašně moc fouká! Doufám, že ten avizovaný hurikán se Irsku vyhne !

8 komentářů:

  1. Marcelko, jsi moc šikovná! Ty druhé se mi líbí nejvíc!
    Měj se krásně a Charliho za mě pohlaď za ouškem.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ponožky pletu moc ráda, jsou šikovné i na cestování :-) A plést obě najednou je prostě super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš je pěkné.Já ponožky upletla kdysi jedny, ale je už to tak dávno, že si nepamatuji jak a už bych je určitě znovu nezvládla.

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem Váš komentář u Barvínka - no, ponožky máte obě dvě super - ale vy pletete s "pomocníčkem" a to trošku zdržuje :-) když honí klubka , ale třeba kdyby měl pomocníček od paničky speciálně pro sebe pletenou hračku nebo aspoň ponožku nebo něco pleteného na zimu ... i když tam u Vás by asi spíš potřeboval nepromokavý overal, aby se Vám z vycházky nevracel místo bílého bišonka urousaný a zablácený bišonek (který ale ví, že mu ty vymetené kaluže , vyhrabané záhonky a jiná zajímavá místa odpustíte)
    Zdravím oba do Irska
    JitkaM

    OdpovědětVymazat
  5. Marcel, krásné ponožky na nožky. Jsi šikovná, to bych nedala. :o)
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko jsou krásné. Jsi šikovná. Já pletu jak dospělácké tak i dětské a ty dětské jsou o hodně rychlejší.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, máš moc pěkné příze. Moc se mi ty barvičky líbí. Jinak pleteným ponožkám fandím. Dostávali jsme je od babičky, je to krásná vzpomínka.
    Měj hezké dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  8. Marci, nádhera! Jsou opravdu parádní!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!