neděle 11. března 2018

Můj týden ve fotografiích....

Předminulý týden nás Dáša  vyzvala vytvořit sedm dní ve fotografiích - https://fotodasaf.blogspot.cz/2018/02/fotograficka-vyzva.html. Tak se podívejte , co jsem nafotila:

Pondělí 5.3.


Charlie na kožešině těsně před usnutím. Vzácná chvilka klidu. A jeho štěněcí srst půjde tento týden dolů.

Uterý 6.3.




Zbytky sněhu po kalamitě na zahrádce. Charlie sleduje ptáky , lítající nad zahradou a zuřivě na ně štěká. A jak vidíte, už jsme navštívili báječnou Emmu s Lisdufu, která ho ostříhala, vykoupala, vytrhala mu chloupky z uší, vyčistila uši a ostříhala drápky. Moc se mu to nelíbilo a vypadá už jako dospělý pes. 13. března mu bude šest měsíců.

Středa 7.3.



Ve středu jsem jela do Navanu do nemocnice na krev a pak byla nakoupit kousek od nemocnice v místě , kde je TK-Max obchod, domácí potřeby , velký Petshop a také velký obchod For garden.


8.3. Mezinárodní den žen -čtvrte



Akorát na Mezinárodní den žen mi dorazil balík od Jitky a Pepíčka, kteří tu byli na Vánoce a v něm mimo jiné jsem našla parfem Celebrity woman, knížku Bábovky a čaj, který mi koupili na Srí lance na čajové plantáži a který je balený pro královské rodiny.Kytičku tulipánů jsem dostala od V., o kterého pečuji. Měla jsem z balíčku i kytky radost.

Pátek 9.3.



V pátek jsem umyla okno a dveře v kuchyni a těsně po umytí se spustil liják s ledovýma kroupama. Ale Charliemu je to jedno. Po dešti se klidně proběhne po záhonech a tlapky a tlamu mu myji několikrát za den. 

Sobota 10.3.



V sobotu jsem připravila vlnu na pletení ponožek, našla si návod, že zkusím večer plést. Rychle uvařila a pak jela k V. ,protože měl holčičky. Dostali od tatínka kuchynku, tak jsme "vařily a pekly" a tatínek ochutnával... Přijela jsem domů až po sedmé večer.


Neděle 11.3.


A dnes jsem uvařila bramborovou kaši, řízky v kukuřičné strouhance. A upekla z listového těsta ke kávě šátečky z listového těsta, plněné jablky a broskví. Přijela návštěva na kávičku a už jsou pryč!

Tak snad jsem zadání výzvy splnila. Možná to měly být jen fotografie bez psaní, ale snad to nevadí. 
Hezký zbytek neděle Vám všem, já jdu zatopit v krbu a snad se dostanu konečně k pletení těch ponožek. 

29 komentářů:

  1. Myslím, že to mohlo být i s psaním (ostatně ono je to jedno ;-)). Já taky počítám, že ke každé fotce něco napíšu - pokud tedy najdu nějaké použitelné :-/)

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, hezké fotky a bez komentářů k ni by to nebylo ono! Štěně a bláto, to je kapitolka, že...Ale co naděláme, když je milujeme!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je jasné, že je milujeme, ale bílý pejsek do Irska, kde stále prší...to byl nápad! Ale já jsem moc ráda ,že ho mám ! Měj se fajn M.

      Vymazat
  3. Marcelko, super. Hezké fotečky a počteníčko k nim patří. Charlie na kožešině, to mi něco připomíná. Naše Terri je na ní také moc ráda. A ty pacinky od bláta z rozmáčené zahrady jsou moc fajn. :O) Jéé a šátečky bych si klidně dala ke kávičce, moc se Ti povedly.
    Přeji krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo děkuji za komentář a i za výzvu ! I Tobě pěkný týden a opatruj se na cestách! M.

      Vymazat
  4. Moc pěkné Marci. Měj se krásně P.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, krásný týden a spousta kouzelných situací, které by člověk přešel, kdyby se nedíval optikou, viď ?
    Když vidím toho tvého krasavečka poskakovat v tom bílém kožíšku, ten musí vypadat, když začne trojčit, ještěže ta moje chlupatá stvoření nechodí ven.
    Moc se mi tvůj týden líbí a užij si stejně pohodově i ten další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s mým starým rozbitým fotoaparátem je to někdy kumšt nafotit něco dobře a navíc to fakt neumím! A máš pravdu, když Charlie na zahradě čenichá a hrabe, vrací se opravdu k nepoznání. Asi ho nafotím...aby jste se pobavily! I Tobě hezký týden a plno zákazníků spokojených v Tvém obchodu!

      Vymazat
  6. Marcelko, pěkně to dokumentuješ. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško snažím se, ale někdy to nejde tak, jak bych chtěla. S focením dost zápasím... nejen že blbě vidím, ale asi ani nemám ten správný cit...nebo pohled...Měj se moc hezky a zdravím k Vám domů!

      Vymazat
  7. Parádní týden, moc mě to bavilo číst! A pejsek roste nějak rychle! Ahooj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lu, doufám, že už je Ti lépe! Děkuji za pochvalu a Charlie opravdu nějak rychle vyrostl... byl velký jako jeho hlava a kousek, když jsem ho v listopadu dostala. Letí to... Ahoooj!

      Vymazat
  8. Každý den něco přinesl a Ty jsi to krásně zdokumentovala fotkou i slovy. Výzvu Dáši jsi zcela určitě splnila na jedničku.
    Měj prima i dny tohoto týdne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, pěkné fotečky. Měla jsi pěkný týden plný radosti, že. :-) S Charliem to jinak nejde! :-D
    Krásný den, pa.

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím tě, Marcelko! Moc pěkné fotky :) A nádherný pejsek!! To je boloňáček nebo bišonek? Je opravdu roztomilý!
    Přeju krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charlie je bišonek, bichon frisé.Také zdravím a děkuji! Marcela

      Vymazat
  11. Marcelko, krásně jsi svých sedm dnů zdokumentovala, jak fotografiemi, tak slovy. Mně to teprve čeká, ale už to mám pomalu pohromadě, tak snad zítra...
    Přeji ti příjemný i tento týden.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko, moc pěkně zdokumentovaný týden.
    Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko, měla jsi moc hezký týden a skvěle jsi ho zachytila na fotografiích :-) Krásné dny přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Marcelko, pěkné fotky a bez komentářů by to nebylo ono. Také jsem svůj týden v obrazech komentovala. Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcelka, pekne si zdokumentovala svoj týždeň. A psík je úžasný , mala snehová guľka, nevadí že niekedy zablatená

    OdpovědětVymazat
  16. Marcelko, taky jsi měla plný a zajímavý týden. Pejsánek je kouzelný. Zajímalo by mne, jak zvládl stříhání.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkný týden. Charlie je opravdu fešák!

    OdpovědětVymazat
  18. Hezký týden... Bábovky jsem četla, članek mám na blogu. Super nápad, zaznamenat týden obrázkem.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!